אין מכתב זה מיועד למי שלא מאמין שתמיד ניתן לתקן, אלא לאלו שגורל הציונות הדתית חשוב להם, ורואים במפלגה דתית לאומית נציגה של הציבור שלנו.

כבר מספר שנים שלא מצליחה מפד"ל להוות גוף פוליטי הולם ורלוונטי לציונות הדתית, ואחד הגורמים לבעיה היא העובדה שכבר כחמש עשרה שנה לא התקיים מפקד ובעקבותיו בחירות למרכז המפלגה, ועובדה זו מנעה כניסתם של כוחות חדשים למפלגה. עקב "הזדקנות טבעית" של אנשי המרכז ותשישות כוחות, הנובעת ממאבקים מתמשכים (ולא תמיד מוצדקים), נוצר מצב של חוסר עשייה ראויה, הגוררת בעקבותיה התדרדרות מתמדת של המצב.

עכשיו זו ההזדמנות לשנות!

אנו, קבוצה של חברה צעירים, תלמידי ובוגרי הישיבות, אולפנות ומדרשות, סטודנטים ובוגרי צבא, באנו ליזום מהלך שיאפשר בצורה משמעותית לשנות את פני המפלגה, תוך כניסה של אנשים צעירים, אידיאליסטים ובעלי חזון למרכז.

בעוד כשבוע מסתיים מפקד המפד"ל. כל מי שיתפקד להיות חבר מפלגה, יהיה בעל זכות לבחור ולהבחר למרכז המפלגה בבחירות שיתקיימו בחודש ניסן. מרכז המפלגה משפיע על בחירת חברי כנסת, החלטות קרדינאליות וכו'. אנו קוראים לכל הציבור, שעבורם מפד"ל ביטא, בשנים עברו, דרך אמיתית של ציונות דתית, ומאמינים שיכולים לעשות זאת בגדלות גם בעתיד, להתפקד למפד"ל! לאחר שהרבה חברה (תלמידי ישיבות, מדרשות וכו') יתפקדו למפלגה, נגבש רשימת נציגים, המבטאת את כל הקשת הדתית והפוליטית של הציבור הדתי-לאומי, אותה נבחר למרכז המפלגה. על מנת לאפשר למספר רב של נציגים להיכנס למרכז, יש צורך שכל אחד יתפקד בהתאם למקום מגוריו (בהתאם לכתובת בת.ז.), וביום הבחירות, המתקיים בניסן, יצביע לרשימת הנציגים המתמודדים בעיר מגוריו. בימים הקרובים נסיים לגבש מטה, הכולל נציגים של כל המוסדות, שיגבש וירכז את כל הרשימות, מתוך שאיפה לייעל ולהכווין את הפעילות. צריך לזכור שמי שלא יטול חלק בעשייה המינימליסטית הנדרשת מצידו (התפקדות) על מנת לתקן ולהשפיע, לא יהיה בעל זכות מוסרית "לקטר" על המציאות הקיימת.

לצערנו, מסיבות כאלו ואחרות, הפעילות הנ"ל מתחילה באיחור רב מאוד (שבוע לסוף מפקד!). את גיבוש רשימת הנציגים למרכז המפלגה נוכל לבצע במשך כחודשיים (עד חודש ניסן), אך את פוטנציאל הבוחרים חייבים לממש תוך שבוע ימים! לכן מאוד מאוד חשוב שכל מי שרואה עצמו כבעל חזון ורצון להשפיע- זהו הזמן וזוהי ההזדמנות- לכו להתפקד!!!

מס' הערות אופרטיביות לביצוע:

  1. אתר המפד"ל באינטרנט www.mafdal.org.il, בו ניתן להוריד טופס ההתפקדות. מסירת הטופס, לאחר מילוי פרטים אישיים, והוספת תשלום חד פעמי של מס חבר בסך 30 ₪, ניתן לבצע בכל אחד מהסניפים בארץ או לשלוח בדואר בצירוף צ'ק של המתפקד (ולא כסף מזומן) לכתובת הרשומה באתר. זכות הבחירה של המתפקד נקבעת לפי אזור המגורים שלו, ללא קשר למקום בו בוצע תהליך מסירת הטפסים והתשלום.
  2. מתפקד פוטנציאלי- כל אחד מעל גיל 17 שנה ומעלה, שאינו חבר במפלגה אחרת.

  3. יוזמה זו אינה מזוהה עם שום גוף פוליטי קיים, אלא יוזמה פרטית בלבד, לאחר התייעצות ודחיפה של רבנים בציונות הדתית.

  4. לפרטים, שאלות וכו' ניתן לפנות ל: יוני – 052-6401365.

בשם ה' נעשה ונצליח