משרד הפרסום החרדי בולטון פוטנציאל מתרחב, ומקים חטיבה נפרדת שייעודה - המגזר הדתי-לאומי. שם החטיבה, או התת-משרד יהיה 'בראש סרוג BOPO'.

החטיבה החדשה תציע שירותי 360 הכוללים תקציבאות, פלנינג, קריאייטיב, יח"צ ובנוסף תוקם בה מחלקה המתמחה בדיגיטל. היא תכלול בשלב הראשון כ-5 עובדים - בהם תקציבאים, פלאנרית וסטודיו נפרדים. בראש החטיבה החדשה יעמוד, דורון ביינהורן, שלפני כשבוע עמד במרכזו של פרסום מוטעה של ספי עובדיה בערוץ 10 לפיו אביו שכתב את דו"ח המנהרות במשרד מבקר המדינה לא הניח גילוי נאות על קרבתו של ביינהורן לבנט. כהוכחה לאותה קרבה הוצגה כרזה שנעשתה במסגרת הומור פנימי במשרד הפרסום הקודם בו עבד ביינהורן.

ביינהורן מילא שורה של תפקידים בתחום השיווק והפרסום ופעיל בתחום הדיגיטל המגזרי. על החטיבה יפקח מנכ"ל בולטון שי חגואל.

"אני שמח להצטרף למשפחת בולטון פוטנציאל שמובילה את הפרסום במגזר הדתי כבר שנים רבות", אומר דורון ביינהורן. "אני מאמין ששילוב של צוות מקצועי עם ניסיון, לצד הכלים החדשים שמאפשר לנו העולם הדיגיטלי, יאפשרו לנו להביא את לקוחותינו לצמיחה במגזר ייחודי זה".