עם תחילת ספטמבר וחזרת הילדים לבתי הספר והגנים, זה הזמן לנוח מהחופש הגדול, לפתוח את המסכים ולצפות בתכנים החדשים שיש לענקית הסטרימינג נטפליקס להציע לנו. 5 סדרות וסרטים שישפרו לכם את החודש הקרוב.

1. הזוג המושלם

סדרה מוגבלת של ענקית הסטרימינג, בסגנון אופרת סבון מותחת ואיטית עולה ב-5 לספטמבר: אמיליה עומדת להתחתן עם אחת המשפחות העשירות ביותר בננטקט, עד שמוות מזעזע מדרדר את החתונה - והופך את כולם לחשודים.

2. עונה חדשה לאמילי בפריז

הסדרה האהובה של נטפליקס חוזרת לעונה 4 ב-12 לספטמבר. לאמילי יש כל מה שהיא רוצה – אבל האם זה גם כל מה שהיא צריכה? כך או כך, היא מוכנה להרפתקה הבאה: החל מסקי באלפים הצרפתיים ועד חופשה ברומא.

אמילי בפריז, צילום: netflix

3. כעורים

דרמת מדע בדיוני מגניבה לחלוטין, שתעלה ב-13 לספטמבר, בה מסופר סיפור התבגרות בדיסטופיה עתידנית שבה סטנדרטים של יופי נאכפים על פי חוק, נערה שממתינה לניתוח קוסמטי הכרחי יוצאת למסע חיפושים אחר חברתה הנעדרת.

">

4. ממשיכות הלאה

הדרמה הקומית הקורעת החדשה של נטפליקס שעלתה היום (א') עוסקת בשתי חברות ותיקות (ג׳יין פונדה, לילי טומלין) שנפגשות בהלוויה אחרי שנים של נתק ומבינות שהגיע הזמן להשלים עם העבר – מיד אחרי שיתנקמו במי שפגע בהן שנים קודם לכן.

מתוך "רבל רידג'" צילום: צילום מסך, NETFLIX

5. רבל רידג'

סרט המתח החדש והמלהיב של ענקית הסטרימינג, שיעלה ביום שישי הקרוב, עוסקת בחייל מארינס שיוצא למאבק בשחיתות בעיירה קטנה כשהמשטרה המקומית מחרימה ללא סיבה את הכסף שאסף כדי לשחרר בערבות את בן דודו ממעצר.

">