אנחנו רגילים להודעות מהירות יותר על לידת תינוקות מתוקים, לרוב היישר מחדר הלידה, אלא שהפעם הבשורה המשמחת יצאה קצת באיחור. הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר שביט ויזל בישרה ביום חמישי האחרון על לידת בנה השני, שנולד כבר לפני חודשיים.

שביט ויזל: הייתי צריכה להחלים. הריון שהסתיים לפני הזמן המיועד

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה היא חשפה כי החליטה לחכות עם ההודעה המרגשת בגלל סיבוכים רפואיים. "ברוך השם בשעה טובה ילדתי בן ושנינו בריאים והכל בסדר", היא כותבת. "נעלמתי מפה לתקופה כי הייתי צריכה להחלים. הריון שהסתיים לפני הזמן המיועד, רעלת, סכנת חיים, לחץ דם גבוה, בדיקות, ניתוח קיסרי בהפתעה, טיפול נמרץ, אשפוז, פגייה ועוד כל מיני דברים טובים כיאה לי. למה לעבור הריון רגיל אם אפשר שלא, ועוד בארץ זרה?".

ויזל ובן זוגה אוהד בן נון הם הורים לילדה בת שנתיים, שנולדה אחרי שתי הפסקות הריון כואבות, ובחודשים האחרונים מתגוררים בקפריסין. "בדרך נס ועם הרבה מזל, שנינו פה בריאים ושלמים בבית. לא ככה רציתי לכם שיש לנו בן, אבל ככה הוא רצה להגיע והעיקר הסוף הטוב. תקופה מאתגרת, מיוחדת ומחזקת שעוד קשה לי לסכם. תודה לקב"ה על השמירה והחיים, תודה לבעלי היקר האחד והיחיד, למשפחות שלנו, לחברים ולחברות שעוטפים אותנו ולכולכם, על ההתעניינות האמיתית בתקופה האחרונה". שיהיה במזל טוב!