הזעם בציבור לאחר החזרת גופותיהם של ששת החטופים הולך ומתגבר. על רקע הקריאות להשבתת המשק מחר (ב') עד להחזרת 101 החטופים הנותרים, אביו של סמ"ר גלעד נחמיה ניצן ז"ל שנפל בעזה מסביר למה החתירה הבלתי נלאית לעסקה שגויה בעיניו: "חייבים גם לחשוב על הילדים שעוד חיים כאן".

מייסד פורום הגבורה: כשיותר מ-700 משפחות קברו את ילדיהם, לא "הרעדנו את המדינה"

"כשגלעד שלי נהרג לא יצאתי 'להרעיד את המדינה'", שיתף הבוקר יעקב ניצן, אב שכול ומייסד פורום הגבורה. "כשיותר מ 700 משפחות קברו את ילדיהם, חיילים גיבורים, שמסרו את נפשם כנגד אויבינו והחזרת החטופים, לא 'הרעדנו את המדינה'. כשמאות אלפי מילואימניקים היו ועדיין משרתים עשרות ולעתים מאות ימי מילואים במסירות אין קץ למען כולנו , משפחותיהם לא 'דאגו שהמדינה תרעד'".

">

הוא ממשיך ומסביר: "כי כולנו מבינים: מבינים שעסקה עכשיו משמעותה שחרור מאות מחבלים, שיובילו לעשרות פיגועים. עסקה עכשיו משמעותה איבוד שליטה באיזורים אסטרטגים ברצועה, מקומות שלא יהיה מנוס מלכבוש שוב ולשלם בדם יקר של עוד חיילים גיבורים. עסקה עכשיו משמעותה קבלת חלק קטן מהחטופים, וכנראה גזירת דין מוות על הנותרים. חייבים לחבק את משפחות החטופים, לחבק, לכאוב ולבכות איתם. אבל חייבים גם לחשוב על הילדים שעוד חיים כאן. אסור להכנע חייבים להמשיך בכח, חייבים לנצח. למען כולנו".

מטה משפחות החטופים קורא להשבית את המשק

כזכור, הבוקר קרא מטה משפחות החטופים לראשי המשק, להסתדרות ולשלטון המקומי: "זמן למנהיגות! השביתו את המשק מחר. המנהיגות הלאומית הפקירה את החטופים וזה הוא זמן של המנהיגות החברתית, הכלכלית והמקומית להתייצב לימין משפחות החטופים, לימין הציבור ולימין ערך הסולידריות והערבות ההדדית".