לאחר 330 ימים בשבי חמאס, דובר צה"ל הודיע הבוקר (א') כי גופותיהם של החטופים כרמל גת, אורי דנינו, עדן ירושלמי, אלכס לובנוב, הרש גולדברג פולין ואלמוג סרוסי חולצו על ידי צה"ל ושב"כ מרצועת עזה לשטח ישראל. הגופות חולצו אמש ממנהרה ממרחב רפיח. ההערכה כי החטופים נרצחו בימים האחרונים.

"סליחה על שלא הצלחנו להשיב את יקיריכן הביתה בשלום"

דובר צה"ל מסר בהצהרה לציבור כי החטופים "נרצחו באכזריות זמן קצר לפני שהגענו אליהם". בנוסף הוא הוסיף כי המנהרה שבה נמצאו נמצאת "מרחק קילומטר מהמנהרה שבה נמצא פרחאן לפני מספר ימים". כמו כן, דובר צה"ל אמר כי "לא היה ברשותנו מידע מדויק על מקומם של החטופים". נשיא המדינה פרסם ברשתות החברתיות: "סליחה על שלא הצלחנו להשיב את יקיריכן הביתה בשלום. עלינו מוטלת המשימה הקדושה, האמיצה והדחופה, להחזיר אותם הביתה".

אורי היה ידוע כשאפתן, אוהב הבריות ואהוב על כולם

אורי דנינו, בן 25 מירושלים. בן לעינב ואלחנן, אח בכור במשפחה של חמישה ילדים, ובן זוגה של ליאל. תכנן להתחיל את לימודיו האקדמיים בהנדסת חשמל. ב- 7.10 נחטף מפסטיבל הנובה, מהמכונית שבה נהג כאשר חזר לסייע לאחרים לברוח ולהינצל. אורי היה ידוע כשאפתן, אוהב הבריות ואהוב על כולם. אוהב טבע ובעל ידי זהב.

אורי דנינו ז"ל | צילום: מטה משפחות החטופים

מעדויות עולה כי אלכס חילץ אנשים ורץ עם עוד מספר אנשים ביער בארי

אלכס לובנוב, בן 32 מאשקלון. בן לאוקסנה וגרגורי. מתגורר באשקלון. נשוי למיכל, להם ילד בן שנתיים ותינוק בן 5 חודשים שנולד בעודו בשבי. ב-7 באוקטובר אלכס נחטף ממסיבת הנובה, שם עבד כמנהל הברים. מעדויות עולה כי אלכס חילץ אנשים ורץ עם עוד מספר אנשים ביער בארי.

אלכס לובנוב ז"ל | צילום: דובר צה"ל

בחור מלא חיים ואור שאהב לטייל בכל הארץ

אלמוג סרוסי, בן 27 מרעננה. בנם של יגאל ונירה ואחיה של עמית. בחור מלא חיים ואור שאהב לטייל בכל הארץ עם הג'יפ הלבן שלו והגיטרה. אלמוג נחטף מהמסיבה בנובה שבה היה עם שחר חברתו. שחר נרצחה. אלמוג נשאר איתה וניסה לסייע לה כשנפצעה, ונחטף.

אלמוג סרוסי ז"ל | צילום: מטה משפחות החטופים

הרש היה אוהד מושבע של קבוצת הפועל ירושלים בכדורסל

הרש גולדברג-פולין, בן 23. בנם של ג'ון פולין ורייצ'ל גולדברג, ואח בכור לשתי אחיות. נולד בארצות הברית ועלה לארץ עם משפחתו בגיל 7. הירש היה אוהד מושבע של קבוצת הפועל ירושלים בכדורסל. בחודש אפריל האחרון ארגון הטרור חמאס פרסם תיעוד שלו מהשבי.

הירש גולדברג ז"ל | צילום: מטה משפחות החטופים

מלאת חמלה ואהבה ותמיד מוצאת את הדרך לתמוך ולעזור לזולת

כרמל גת, בת 40 מתל אביב. בתם של אשל וכנרת, אשר נרצחה במתקפת החמאס ב-7.10, ואחותם של אור ואלון. כרמל היא מרפאה בעיסוק, מלאת חמלה ואהבה ותמיד מוצאת את הדרך לתמוך ולעזור לזולת. כרמל אהבה לטייל לבדה ולפגוש אנשים חדשים, הופעות חיות של מוזיקת רוק ואהבה בעיקר את להקת רדיוהד. חטופים ששהו עם כרמל בשבי סיפרו שהייתה מלאך שומר עבורם, וכדרך לשרוד בשבי היא העבירה להם תרגולי מדיטציה ויוגה.

כרמל גת ז"ל | צילום: מטה משפחות החטופים

בחורה עם שמחת חיים, מוקפת חברים ובעלת תחביבים רבים

עדן ירושלמי, בת 24 מתל אביב, בתם של שירית ומאור ואחותן של מאי ושני. בחורה עם שמחת חיים, מוקפת חברים ובעלת תחביבים רבים. אהבה להיות בים בימים קייצים ולשחק מטקות, מסיבות ולמדה הדרכת פילאטיס. ב7.10 עבדה כברמנית במסיבת הנובה.

עדן ירושלמי ז"ל | צילום: מטה משפחות החטופים

">