הזמר האהוב ישי ריבו הגיב היום (ה') ברשתות החברתיות לסערה התקשורתית שהתעוררה סביבו לאחר שפורסם כי הוא סירב להשתתף בטקס הממלכתי לציון שנה לטבח ה-7 באוקטובר. ריבו אמר כי הוא הודיע למפיקי הטקס הממלכתי שהוא לא יוכל להופיע, מכיוון שהוא וצוותו התחייבו "לכמה משפחות שפנו אלינו לפני חודשים רבים שנבוא להיות איתם ולהשתתף בזיכרון האישי והכואב שלהם".

"כשהשקר הופך לאמת מוחלטת זה מפחיד אותי ממש"

ריבו המשיך ואמר כי בשנים האחרונות הוא החליט להוריד הילוך מהרשתות החברתיות, כך שאין לו רשתות בנייד וגם לא במחשב בבית. לכן, הוא לא היה מודע לסערה שהתעוררה ברשתות החברתיות. בתחילה, הוא שמע מחבריו כי כתבו עליו כותרות "ושיש תגובות לא נעימות", אך אמש בביקור אצל הוריו הוא נחשף לצילומי מסך וחשכו עיניו: "כשהשקר הופך לאמת מוחלטת זה מפחיד אותי ממש".

הזמר המפורסם המשיך ושיתף כי "לאורך כל החודשים הקשים שכולנו עוברים, הבנתי והרגשתי שאין תחליף למפגשים האישיים, להסתכל בעיניים של אנשים מופלאים, אציליים, שאיבדו את היקר מכל ומזמן גמלה בליבי החלטה לעשות השתדלות ולהיענות כמה שרק אוכל לבקשות הרבות שמגיעות. זאת גם הייתה מראש הבחירה שלי ביום הכול כך קשה, לנסות לחבק כמה שיותר קרוב את האנשים וכאבם".

"לא שיערנו שיהיה מי שיפרש זאת כבגידה ושריפת אסמים"

לבסוף כתב: "כשענינו כך להפקת הטקס, לא שיערנו שיהיה מי שיפרש זאת כבגידה ושריפת אסמים (ואולי זו באמת הזדמנות לבקש מאיתנו - כולנו, להיות קצת יותר זהירים עם משפטי השדה שמתחוללים ברשתות בלי לשמוע את הצד השני, נראה לי שאם היה לי חשבון פעיל בימים אלו כנראה שזה גם היה פוגע לי בבריאות)".

">