סוף אוגוסט הגיע ונגמר לכם מה לראות בנטפליקס אחרי חודשים ארוכים שהתחבאתם במזגן? בדיוק בשביל זה ריכזנו לכם ארבע סדרות חדשות וסרט קאלט ישראלי אחד שעולים לנטפליקס בימים הקרובים, תהנו.

1. כאוס

הסדרה הזו תתאים בדיוק לאלה מביניכם שחובבי מיתולוגיה יוונית, אבל גם אוהבים פוליטיקה וקומדיה שחורה. הסדרה מספרת את סיפורו של זאוס המזדקן שמתחיל לחשוש לכוחו ולשלטונו בעת המודרנית. הסיפור מסתבך אף יותר כשארבעה בני אנוש נכנסים לתמונה.

תאריך יציאה: 29 באוגוסט

">

2. הזוג המושלם

סדרת מתח המבוססת על רב מכר, שתשאיר אתכם על קצה המושב. אמיליה עומדת להתחתן עם בן לאחת מהמשפחות העשירות ביותר בננטקט. אבל ביום החתונה מתגלה גופה, ופתאום כולם חשודים. סדרה מוגבלת.

תאריך יציאה: 5 בספטמבר

">

3. האהבה היא עיוורת: בריטניה (האיחוד)

אם התגעגעתם לחתונה ממבט ראשון, זו הסדרה בשבילכם. שנה לאחר שנפגשו לראשונה, ששת הזוגות (ואורח מפתיע) יושבים לשיחה עם מנחי התוכנית ודנים בכל הדרמות שהתחוללו בין שנים עשר המשתתפים, מההפעם שנפגשו לראשונה ועד ההווה.

תאריך יציאה: 26 באוגוסט

">

4. רבל רידג'

סדרת אקשן ומתח מלאה אדרנלין. הסדרה מגוללת את סיפורו של חייל מארינס היוצא למאבק בשחיתות בעיירה קטנה כשהמשטרה המקומית מחרימה ללא סיבה את הכסף שאסף כדי לשחרר בערבות את בן דודו ממעצר.

תאריך יציאה: 6 בספטמבר

">

5. סיפור חצי רוסי

סרט ישראלי אהוב שיצא בשנת 2006 לראשונה ומספר את סיפורו של חן בן ה-11 מאשדוד, שהתאהב בנטלי הרוקדת בחוג לריקודים סלוניים. כדי לכבוש את ליבה מתחיל חן ללמוד ריקוד אצל יוליה, מורה לריקוד שעלתה ממוסקבה.

תאריך יציאה: 5 בספטמבר