מרגשים: שבוע אחרי שהביאו לעולם את בנם הראשון, אדוה דדון וידין גלמן חשפו את שמו הנבחר: יונתן לביא, כנגד גבורתו של עם ישראל ומסירותו וצניעתו של יהונתן. בפוסט שהעלו השניים לאינסטגרם הסבירו את הבחירה המהממת. את השם לביא בחרו השניים כנגד הפסוק "עם כלביא יקום וכארי יתנשא". "ניסו לפגוע בנו, ובעיקר לשבור את רוחנו, אבל העם שלנו התנער במהרה כארי, התאחד ונחוש שדווקא מן הצרה הזו תגיע תקומה. הרגשנו שזה הפסוק שמתאר בצורה הטובה ביותר את הימים האלה".

"השם האהוב על אדוה שגדלה על מורשתו של יונתן יוני נתניהו"

את השם יהונתן, הזוג האהוב בחר כנגד מידותיו של יונתן. "בסיפור של יונתן אנחנו לומדים עליו כמה ערכים שהיינו רוצים שאנחנו ושהבן שלנו נחיה לאורם: הראשון הוא הגבורה והמסירות לעם שלו. יונתן הוביל את הלוחמים בצבא שאול בקרב מול הפלישתים. השני זו צניעות, יונתן היה אמור להיות יורש העצר והמלך הבא, אבל כשהגיע דוד ויונתן הבין שהוא יהיה המלך הבא, הוא קיבל את זה, ותמך בו".

"השלישי הוא אהבה. סיפור דוד ויונתן הוא סיפור האהבה "שאינה תלויה בדבר". בין סיפורי האהבה הבודדים בתורה והיחיד מסוגו. אהבה עוצמתית שניצחה אגו, וניצחה תארים. וזה סוג האהבה שאנחנו זקוקים לה כרגע במדינה שלנו. וזה גם השם האהוב על אדוה שגדלה על מורשתו של יונתן יוני נתניהו ומעריצה את אישיותו וגבורתו".

"הוא הציל לאבא שלו את החיים"

לסיום, השניים חתמו במילים מרגשות את המשמעות שנתן להם בנם: "כן, יש הרבה משקל לתינוק הזה על הכתפיים, אבל את שלו הוא כבר עשה עוד לפני שנולד, הציל לאבא שלו, לי, את החיים. הוא הקשת שאחרי המבול בשבילנו".