המאבק בין סניף בני עקיבא ברעננה למפלגת "הבית היהודי" מסלים. במכתב ששלחה הנהגת התנועה להורי החניכים בסניף הודיעה כי במהלך הלילה (ג') הסניף ננעל ומצלמות אבטחה הוצבו בצמוד אליו כשבמקביל הוצבו שלטים האוסרים את הכניסה למבנה. "האירוע התרחש בזמן שקומונרית רעננה הנכנסת עמדה על הבמה בערב סיום הסל"ק, סמינריון לקומונריות, ודיברה על חשיבות התנועה וחשיבות המעשה החינוכי בסניפים", נכתב להורי החניכים.

במכתב כותב מזכ"ל התנועה יגאל קליין להורים להצטרף למאמץ נגד סגירת הסניף: "הזעזוע שלכם ושלנו מהאירוע חייב להביא למאבק ציבורי עיקש ונחוש עד לעצירת מכירת הסניף וביטול ההחלטה הבריונית לסגור אותו בצורה חד צדדית שמשמעותה זריקת 800 חניכים לרחוב העיר".

העימות המשפטי בין סניף בני עקיבא רעננה למפלגת הבית היהודי

הרקע לדברים הוא עימות בין התנועה והמפלגה על הזכויות למבנה בו שכן הסניף מזה שנים רבות. בבני עקיבא טוענים כי הוא נרכש על ידם לפני כ-50 שנה אך מכיוון שהתנועה לא הייתה אז יישות משפטית, נרשם המבנה על שם קרן תורה ועבודה של הפועל המזרחי שהיתה היישות המשפטית של התנועה באותם ימים.

המכתב שנשלח להורים צילום: ללא

"לצאת למאבק ציבורי והפגנות כדי למנוע את סגירת הסניף"

"אנו מאמינים בכוחו של הנוער, מאמינים בכוחה של קהילה ונמשיך להיות בקשר
סביב דרכי הפעולה השונות" הוסיף קליין. "הנהגת התנועה מצטרפת לקריאת הבוגרים וחברי הסניף לצאת למאבק ציבורי והפגנות על מנת למנוע את סגירת הסניף".