הזמר האהוב על כולנו עדן חסון, חוגג היום יום הולדת 30, ובפוסט מרגש בפייסבוק הוא משתף על התחושות שלו, ועל כמה ש"התעסק בדברים של מבוגרים", כבר כשהיה צעיר. "בשבת בצהריים ישבתי עם חברים אמיתיים וראינו שקיעה ביחד", סיפר חסון, מנהג קבוע כזה. הם אמרו לי עדן, עוד כמה שעות אתה מחליף קידומת ונכנס לגיל 30. ואני, בעוונותיי, לא מתרגש מכלום ועונה 'אני כבר נולדתי בן 30', עכשיו אני בול במקום הטבעי שלי".

עדן חסון בהופעה, צילום: עמרי סילבר

"אני זוכר איך בכל שנה מחדש קרוביי ואני היינו מאחלים לי משהו הישגי"

"מגיל צעיר אני מתעסק בדברים של מבוגרים", שיתף, "קריירה, משכנתא וסודה. ואני זוכר איך בכל שנה מחדש קרוביי ואני היינו מאחלים לי משהו הישגי: הצלחה במוזיקה, שאגע בלבבות של אנשים, שיהיה לי בית משלי, רכב שאני אוהב, שאני אכבוש את מנורה, קיסריה ואת פארק הירקון. השנים עברו ואלוהים הוכיח לי שהוא מגשים לי את החלומות ביג טיים כל פעם מחדש. ובגאונות, דאג גם להשאיר לי חסכים ולקרקע אותי כדי לשמור על חומר הבעירה שלי פועל".

" type="video/youtube" />

עדן חסון: "מודה לאלוהים"

חסון המשיך: "הרי אדם ללא חסכים זה אדם ללא בעירה. והיום, עם המתנות והחסכים שקיבלתי באהבה, שלושים שנה על האדמה הזאת, אני רוצה להודות לו על הדרך העוצמתית והטובה שהוא בחר לי והפעם רוצה דווקא לאחל כלפי חוץ: ראשית, לברך את המשפחה שלי היקרה, שיהיו בריאים ושמחים תמיד. לברך את ועל האהבה הזוגית הגדולה בחיי ששינתה לי את החיים".

לסיום, הזמר איחל לקרובים ולחברים שמקיפים אותו "שיהיו בריאים ויחיו חיים טובים ומאושרים. לאחל לקהל שלי, המדהים הזה שהולך איתי דרך מטורפת כבר 6 שנים והפך את העשור הזה לעשור הכי מטורף בחיי שתמיד יהיה שמח, שיראה את הטוב, שלנצח ירגיש ביחד וייהנה מהמוזיקה שלי. לאחל לשלום המדינה שלנו והעולם כדי שנהנה מהדברים הטובים והפשוטים שנמצאים בו. תודה על הכול. ברוך הבא עשור חדש".