שעות לאחר מתקפת המנע של צה"ל בלבנון, ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס את ישיבת הממשלה בקריה בתל אביב. במהלך הישיבה הבהיר כי הפעולה שנערכה היום (א') היא לא האחרונה: "מה שהיה היום זה לא סוף פסוק".

בביירות ובטהראן צריכים לדעת - משנים את המצב בצפון

"חיזבאללה ניסה לפנות בוקר לתקוף את מדינת ישראל ברקטות ובכטב"מים" תיאר ראש הממשלה בישיבה. "אנחנו הנחינו את צה"ל לבצע מתקפת מנע עצימה להסרת האיום. צה"ל השמיד אלפי רקטות קצרות-טווח, והן כולן היו מיועדות לפגוע באזרחינו ובכוחותינו בגליל. בנוסף, צה"ל יירט את כל הכטב"מים שחיזבאללה שיגר למטרה אסטרטגית במרכז הארץ".

">

"אנחנו מכים בחיזבאללה במהלומות מחץ מפתיעות" הדגיש ראש הממשלה על אף הביקורות הרבות שהושמעו הבוקר. "לפני שלושה שבועות אנחנו חיסלנו את הרמטכ"ל שלו, והיום סיכלנו את תוכנית התקיפה שלו. נסראללה בביירות וחמינאי בטהראן צריכים לדעת שזהו צעד נוסף בדרך לשנות את המצב בצפון, ולהחזיר את תושבינו בבטחה לבתיהם. ואני חוזר ואומר - זה לא סוף פסוק".

הזעם גובר: "מתקפת מנע על תושבי המרכז בזמן שהצפון תחת אש"

כזכור, מוקדם יותר אמר מתן דוידיאן נציג קהילת המפונים בשלומי וממובילי מטה "נלחמים על הצפון": "דין קריית שמונה כדין תל אביב. מדינת ישראל יצאה למתקפת מנע על תושבי המרכז בזמן ש-10 חודשים תושבי הצפון חיים תחת אש, רחוקים מביתם ומשפחתם". דוידיאן תקף, את ראש הממשלה והוסיף: "לעשרות הרוגים ופצועים לצערנו אין ערך עבור ראש הממשלה, שמתחבא מאחורי שר ביטחון כושל שמפקיר את הגבול הצפוני, את התושבים ופשוט לא אכפת לו שהדם שלנו יישפך".

">