מגישת הטלוויזיה ואשת התקשורת הישראלית מעיין אדם, פרגנה למגישה הבכירה בערוץ 12 יונית לוי, על כך ששידרה השכם בבוקר את המתקפה של צה"ל על חיזבאללה בלבנון. "יונית לוי על הבוקר זה המון אדרנלין בגוף", שיתפה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה.

מעיין אדם, צילום: שי פרנקו

מעיין אדם, ששכלה את אחותה מפל ב-7 באוקטובר, הצטרפה לביקורות של תושבי העוטף נגד טקס הזיכרון לטבח אותו תפיק ותארגן השרה מירי רגב. בפוסט שהעלה אחיה ירדן, ומעיין שיתפה, נכתב: "הבטן מתהפכת. אני שומע היום שהשרה רגב החלה בהפקת טקס הזיכרון ל-7 באוקטובר. אני מדמיין את ראש הממשלה עולה לנאום ובשורה הראשונה יושבים השרים וראשי מערכת הביטחון והתמונה הזאת הופכת לי את הבטן".

"תוציאו את עצמכם לחלוטין מהאירוע החשוב הזה"

"אני מרגיש רמוס ומבוזה" שיתף ירדן אדם, לפני שהתראיין עם אחותו מעיין לערוץ 12 על סערת הטקס, "מרגיש שלא סופרים אותי, לא סופרים את מפל, הם לא סופרים אף אחד חוץ מאת עצמם. איפה הבושה? איך ייתכן שהאחראים הם אלו שמפיקים את האירוע בעודם אוחזים בכיסא בכל הכוח? אני מבקש בכל ליבי מכל הפוליטיקאים וראשי מערכת הביטחון - או שתגישו את מכתב ההתפטרות שלכם עוד היום וקחו אחריות על האסון שאירע תחת הנהגתכם, או שתוציאו עצמכם לחלוטין מהאירוע החשוב הזה, אל תפיקו אותו, אל תנאמו בו ואפילו אל תגיעו אליו".