סגן יושב ראש הכנסת, ניסים ואטורי התראיין הבוקר (ה') לרדיו החרדי קול ברמה וסיפק מספר אמירות. ראשית, ניסים ואטורי אמר כי מדינת ישראל ונתניהו עומדים מאחורי פעולות התקפיות שמתרחשות מדי פעם באיראן. בנוסף, סגן היושב ראש קרא לפרקליט המדינה לחקור את ברק, אולמרט ודן חלוץ שלטענתו קראו למרי אזרחי ופגיעה בראש הממשלה. לבסוף, תקף את ראש אמ"ן היוצא והרמטכ"ל על הטקס שנערך אתמול.

אלוף אהרון חליוה, צילום: Tomer Neuberg,Flash90

הפעולות באיראן: "מי שעומד מאחורי זה נתניהו ומדינת ישראל"

בנוגע לאחריות ישראל על פעולות התקפיות באיראן אמר: "אפשר לראות שמדי פעם קורים דברים באיראן שמעכבים את תכנית הגרעין, מחוסלים מדענים, נעלמים צנטריפוגות. מי שעומד מאחורי זה נתניהו ומדינת ישראל". כמו כן, בנוגע לכוונת פרקליט המדינה לחקור אותו בחשד להסתה מסר: "שיתעוררו בפרקליטות, ושיזמנו את ברק, אולמרט ודן חלוץ, אנשים שקראו למרי אזרחי ופגיעה בראש הממשלה. כל זמן שלא קוראים להם לחקירה, שלא יקראו לנו".

"הטקס אתמול והדברים של הרמטכ"ל וחליווה היו מביכים"

בנוסף, בנוגע לפרישת ראש אמ"ן לשעבר, מסר ואטורי: "הטקס אתמול והדברים של הרמטכ"ל וחליווה היו מביכים. כאילו הרמטכ"ל הוא מלאך משמים שיכול לנקות אנשים במטה קסם. היו דברים שאי אפשר לעבור עליהם בשתיקה, ראש הממשלה לא קיבל את הדיווח עד 6:29 בבוקר ה-7 באוקטובר". לבסוף, הודיע כי "אנחנו מלמדים את האמריקאים את השפה של המזרח התיכון, אות, אות. מילה מילה ובסוף הם יבינו. זו ההזדמנות שלנו לתקוף באיראן ובלבנון, כשכל הכוחות האמריקאים באזור".

" type="video/youtube" />