ישירות מערב הפתיחה של גיימסקום 2024 שבקלן גרמניה, נטפליקס חשפה אמש (ג') את המשחקים החדשים שלה Squid Game ו--Monument Valley 3 ששניהם יגיעו לשירות הסטרימינג בהמשך השנה. כמו כן, Monument Valley ו- Monument Valley 2 יגיעו בקרוב, מה שהופך את נטפליקס למקום היחיד שבו ניתן לשחק בו את כל אוסף משחקי Monument Valley.

Squid Game - המשחק האולטימטיבי לחובבי הסדרה

בנוסף, נטפליקס חשפה פרטים חדשים על Squid Game, המשחק האולטימטיבי לחובבי הסדרה עטורת פרסי האמי שעשתה היסטוריה. המשחק פותח על ידי Boss Fight, אולפן המשחקים של נטפליקס. Squid Game הוא מופע רויאל למסיבה של 32 שחקנים הכולל אתגרים שהמעריצים יזהו מהסדרה. כך, ניתן לחבור לחברים, להתמודד מול אויבים, לרוץ דרך מכשולים מסוכנים כדי להוכיח את הכישורים ולתבוע תהילה. ניתן לקבל תגמולים באמצעות משימות יומיות ואירועי נושא בהשראת היקום של Squid Game.

לצד הבשורה המשמחת, נזכיר כי במשרד האוצר מגבשים בימים אלה את התקציב לשנת 2025 כשבמוקד נבדקת האפשרות להטיל מס על אפליקציות דוגמת נטפליקס שכיום לא משלמות מס בישראל. ראש רשות המיסים, שי אהרונוביץ' הסביר בכנס לשכת רואי החשבון: "כרגע הריבית גבוהה וצריך להביא כסף. מאיפה הוא יבוא?".

" type="video/youtube" />