וויכוח סוער באולפן החדשות: אמש (ג') התארחה שרת המדע והטכנולוגיה גילה גמליאל באולפן חדשות 12 והתייחסה למשא ומתן לעסקת החטופים. בפתח דבריה התייחסה גמליאל לדבריו של דובר צה"ל לשעבר רונן מנליס, שביקר את מאמצי הממשלה ואמרה: "לשמוע את השטויות שהוא אומר לפעמים זה כל כך צורם". משם החל וויכוח קולני כשמנליס מיהר להגיב חזרה: "יאללה בואי קדימה השרה, מה שטויות בראייתך".

"את מכירה בכלל את ההסכם? הציגו לך את ההסכם"?

מנליס המשיך לבקר את השרה ושאל: "את מכירה בכלל את ההסכם? הציגו לך את ההסכם"? בתגובה השיבה גמליאל: "אני שומעת את גורמי הביטחון בישיבות מקצועיות סגורות לתקשורת ואתה מדבר. כל אמירה שלך פוגעת במשפחות החטופים". גמליאל הוסיפה ותקפה את מנליס על אמירותיו: "מי שמך לחשוב לרגע שאתה מבין גדול ויודע יותר מכולם".

רונן מנליס | צילום: תאגיד השידור הציבורי

אני בשם המשפחות מדברת

תוך כדי הוויכוח בין השניים אמרה גמליאל שהצהירה כי היא תומכת בעסקת החטופים: "אני בשם המשפחות מדברת". בתגובה התפרץ מנליס לדבריה ואמר: "אני גם מדבר בשם המשפחות, אל תגידי לי בשם אילו משפחות את מדברת". בהמשך תקף מנליס את הממשלה ש"נכשלת כבר 11 חודשים בהשבת החטופים". "ליבי עם המשפחות" אמרה גמליאל בתגובה, ונקטעה על ידי מנליס שאמר: "לא ליבך. לך יש אחריות, לי יש לב".

" type="video/youtube" />