באחד הדיונים האחרונים בנושא עסקת החטופים המתגבשת אמר ראש הממשלה נתניהו כי הוא "יודע לנהל משא ומתן היטב". כדי להמחיש את יכולתו בניהול משא ומתן הוסיף: "ניהלתי משא ומתן מול ההסתדרות". בתגובה לאמירה בכירים במערכת הביטחון כעסו אמרו לנתניהו: "מול ההסתדרות יש זמן, בעוד שחטופים יכולים למות". על פי פרסום של מוריה אסרף, רשת 13.

בלשכת ראש הממשלה מכחישים את הדיווח

בלשכת נתניהו מסרו בתגובה: "ראש הממשלה נתניהו לא הקביל את המשא ומתן שעשה עם ההסתדרות למשא-ומתן עם החמאס. ההיפך המוחלט - הוא הנגיד בין הדברים. ראש הממשלה טען בבירור כי להבדיל ממשא-ומתן עם ההסתדרות, שבו הנושא הוא תקציבי, המשא ומתן לעסקת החטופים הוא עניין של חיים ומוות. דווקא בשל כך, ראש הממשלה נתניהו מתעקש על מקסום מספר החטופים החיים שישוחררו כבר בשלב הראשון של המתווה".

ח"כ נעמה לזימי, "לחמאס פיזר מיליארדים, לעובדים הוא דואג הרבה פחות" | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"לחמאס הוא פיזר מיליארדים לעובדים הוא דואג פחות"

מטעם ההסתדרות הגיבו לפרסום ומסרו: "ההקבלה שאתה מקיים בין ארגון מרצחי הטרור חמאס לבין ההסתדרות היא לא פחות מבושה הגובלת בהסתה. ראש הממשלה, אנחנו מבינים שאתה עייף ושיש עליך אחריות רבה, אבל הפעם הלכת צעד אחד רחוק מדי". גם במערכת הפוליטית לא נותרו אדישים ובין המגיבים הייתה ח"כ נעמה לזימי ממפלגת העבודה: "אם כבר יש לומר שלחמאס ולתחזוק מערכות הטרור שלהם נתניהו פיזר מיליארדים בדולרים ובמזומן. לעובדים הוא דואג הרבה פחות".

" type="video/youtube" />