התביעה הצבאית הגישה היום (ג') הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום נגד איברהים מנצור, צעיר פלסטיני בשנות ה-20 לחייו, החשוד ברצח איש השב"ס יוחאי אבני לפני כחודש וחצי. בימים האחרונים הושלמה החקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים ובשב"כ, וגובשה תשתית ראייתית נגד הרוצח.

זירת האירוע | צילום: דוברות המשטרה

אין קשר מוקדם בין אבני לרוצח

בנוסף, מעצרו הוארך בשמונה ימים נוספים ובימים הקרובים הפרקליטות הצבאית צפויה להגיש נגדו כתב אישום. בנוסף, בחקירה לא עלה כל מידע שיכול להצביע על קשר בין מקום עבודתו של יוחאי ז"ל בשב"ס לרצח או כל אפשרות להיכרות מוקדמת ביניהם.

כזכור, לפני כחודש וחצי, אותר אבני ז"ל ששירת בשב"ס, כשהוא ללא רוח חיים עם פצעי דקירה רבים בגופו בבית מגוריו בגבעון החדשה. יומיים לאחר שאותר יוחאי ז"ל, נעצר החשוד ברצח אבראהים מנצור, פלסטיני כבן 22, תושב הכפר בידו.

מהחקירה עלה כי במהלך הלילה של לפני הרצח, החשוד פרץ לבית של אבני ז"ל לאחר שחדר ליישוב. בנוסף עולה מהחקירה כי במקום התפתח מאבק פיזי בין הקורבן לרוצח, שבמהלכו נטל החשוד חפץ חד ודקר את אבני ז"ל מספר רב של פעמים עד שהתמוטט על הרצפה.

החשוד | צילום: דוברות המשטרה

לאחר הרצח - הרוצח גנב פריטים

לאחר מעשה הרצח האכזרי, הרוצח גנב מהדירה מספר פריטים שעמם נמלט מהמקום. לפני שעזב את הדירה, הצית אש בתוכה, וכתוצאה מכך פרצה שריפה שנכבתה מעצמה בתוך זמן קצר. הרוצח ברח מהיישוב ליהודה ושומרון ובדרכו לביתו שרף את הפריטים שגנב מדירתו של המנוח.

" type="video/youtube" />