קרן פלס שיתפה את תחושותיה מהופעתה אמש (ב'), שהוקדשה לחטופה רומי גונן: "רומי גונן, ילדת שמש וחופש שציינה יום הולדת 24 בשבי החמאס. בהקשר האישי, אמא של רומי היא חברת נפש שלי לכל החיים, שלא יכלה להיות שם אתמול, כי במקביל להופעה ולא רחוק מגני יהושע, התקיימה מסיבת יום ההולדת של האורחת החסרה".

קרן פלס: "כל היום הזה הרגיש לי כמו חיבוק אחד ארוך"

"רומי היא לא היחידה שחסרה ואי אפשר באמת לקרוא לזה מסיבה, אבל משפחת לשם-גונן בחרה להפיץ ביום הכואב הזה, דווקא את הטוב שרומי מביאה איתה לעולם ולבקש מכולם לעשות מעשים טובים. לחייך, לשיר, לרקוד ולחבק את האהובים שלנו. כל היום הזה הרגיש לי כמו חיבוק אחד ארוך ומדבק. אהבתי יותר מאי פעם ועד עכשיו הלב שלי מוצף ברגשות טובים. אמא שביתה חווה כרגע גיהנום, ביקשה מכולנו וגם ממני, להרגיש גן עדן".

קרן פלס, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

קרן פלס: "מעולם לא שרתי את השיר הזה ככה בגרון חנוק מדמעות"

"זאת גדולה אמיתית", כתבה פלס, "זוהי הוויתה של רומי שחזקה מכל מרחק. בדרך להופעה ראיתי את כל רחובות העיר נצבעים חברבורות. רומי מאוד אוהבת ללבוש מנומר וגם אצלנו בקהל, נמרות ונמרים רבים שרו ורקדו לשובה ולשובם של כל החטופים. ככה נפרדנו אתמול. מעולם לא שרתי את השיר הזה ככה בגרון חנוק מדמעות. אני מאחלת לנו שנתאחה ונגליד, שנחיה את חיינו הטובים ביחד, בשמש, במבול ולא ניחנק עוד לעולם מדמעות של חוסר אונים".

" type="video/youtube" />

לסיכום הודתה לכל מי שבא "בגופו או ברוחו בלבד. תודה רומי על החסד שהרעפת עלינו אתמול, אני בטוחה שהרגשת ומבטיחה לך שנמשיך לעשות הכל עד שתחזרי הביתה. למילים יש כוח אז אני כותבת את זה כעובדה ולא כתפילה; בהופעה הבאה שלי בתל אביב, כל הנמרים יחכו לחג פורים, כל השלטים יהיו לאנשים והמשפחות שאת יקיריהן שלא ניתן כבר להציל, יזכו להיפרד, פה על אדמת הארץ הזאת. יהיה בית בצפון בדרום ובמרכז, לכולם וזמן לרפא מחלה מזמן אחר, רחוק. ההווה יכתב בספרי ההיסטוריה. שמיים נקיים מכטב"מ. נבכה נשמח ונשיר ביחד, בטוב וברע נמשיך להאמין בטוב. ויהיה לנו טוב".