מאז הודיע הזמר המצליח חנן בן ארי על הפרידה מאשתו הדסה, הרשת גועשת. כמעט ואין מי שלא הגיב, הביע דעה, הצטער או הזדהה - מלבד הדסה עצמה. כעת, בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה, היא מגיבה לראשונה עם ציטוט מתוך הספר "מי שסוכתו נופלת" שכתב צבי בן מאיר. "שום דבר אי אפשר לדעת על אף אחד", ציטטה בן ארי, "בלילה אסתר אמרה לי, איזה נורא זה. מה, שאלתי אותה. הכול, היא לחשה אליי והוסיפה, בכלל, איך זוג יכול ככה להיפרד ולהתגרש, יום אחד הם יחד ויום אחר כבר לא".

"באמת נורא, אמרתי והוספתי, לכי תדעי מה היה שם בפנים. לא רוצה לדעת, אסתר לחשה, התכסתה בשמיכה והביטה בי. אחר כך אמרה, איפשהו בלב, אני כן רוצה לדעת, כולם רוצים לדעת למה זוג מתגרש, כולם פוחדים על עצמם, כולם רוצים לוודא שמה שקרה לראובן ויפעת, מה שזה לא יהיה, לא יכול לקרות להם גם".

הדסה בן ארי מרגיעה: "זה לא יקרה גם לכם"

בן ארי החמיאה לספר ממנו ציטטה: "מדבר ברגישות, בכנות, בעומק שמשמיע את קרקעית הבאר של מערכות יחסים. של בני זוג, של אדם עם עצמו ואולי, אני עוד מהרהרת, של אומה עם עצמיותה", וביקשה להרגיע: "אל תדאגו, מה שקרה לראובן ויפעת לא יקרה גם לכם. תאהבו, תחיו. אהבה היא הדבר החזק ביותר בעולם. ט"ו באב היום. אני מברכת אתכם מעומק הלב: האהבה שלכם תחזיק לנצח".