זוכרת את הימים שבהם לבשנו לחוף חולצות סוף מסלול קרועות ומכנסיים דהויים? תנשמי עמוק, כי עולם בגדי הים הצנועים השתנה לחלוטין. היום תוכלי למצוא מגוון עצום של סגנונות, מבדים נושמים ועד עיצובים אופנתיים שיעשו לך את הקיץ. בין אם את ספורטאית, אוהבת מראה בוהו-שיק או מחפשת אלגנטיות, יש בגד ים שיענה על כל הציפיות שלך.

הכי אופנתי

העיצובים המינימליסטיים, הקווים הנקיים והתפירה המדויקת של Johanna A מעניקים לבגדי הים מראה קלאסי ויוקרתי שלא יבייש קטלוגים נחשקים ביותר, אז אם את מחפשת בגד ים שיהפוך אותך לנסיכה של החוף, Johanna A היא הבחירה המושלמת.

האופנתי צילום: שי קדם

הכי נוח

"מורי בגדי ים צנועים" מתמחים ביצירת בגדי ים נוחים עם תמיכה פנימית בבגדי הגוף, כולל חזיות פנימיות שמתאימות עד קאפ G ורוכסן קדמי לנוחות מקסימלית בלבישה ובהסרה. הבדים עמידים במיוחד לכלור ומספקים הגנה מקרני השמש, מה שהופך אותם לאידיאליים גם לאימהות מניקות ולנשים במידות גדולות.

הנוח צילום: עידן ג'רסי

הכי זול

ב-TEMU תמצאי מבחר רחב של בגדי ים צנועים במגוון גזרות וסגנונות ייחודיים, והכל במחירים נגישים לכל כיס. בין אם את מתכננת חופשה ביוון או יום רגוע בבריכה עם הילדים, תמצאי שם את בגד הים שיתאים לכל מצב.

הכי זול צילום: צילום מסך temu


קבלי טיפ - רוצה להאריך את חיי בגד הים שלך? הימנעי מללבוש אותו לבריכה עם כמות כלור גבוהה או לג'קוזי חם. הכלור והחום עלולים לפגוע בסיבים של הבד ולדהות את הצבעים. אם את מתכננת לבקר במקומות אלו, הקפידי לשטוף היטב את בגד הים במים מתוקים לאחר השימוש.