שר הביטחון יואב גלנט, הגיע היום (ג') לאחד מבסיסי המודיעין של אמ"ן בצפון הארץ. שר הביטחון קיבל סקירה על הפעולות המודיעיניות שהביאו לחיסול רמטכ"ל החיזבאללה סיד מוחסיין ועמד על המאמצים להסרת האיומים וסיכול מחבלי חיזבאללה ברחבי לבנון. בהמשך, שר הביטחון קיים פגישה עם מפקד פיקוד הצפון האלוף אורי גורדין. השר גלנט שוחח עם האלוף על המוכנות והכוננות הגבוהה בכל זרועות הפיקוד.

" type="video/youtube" />

אנחנו עוקבים אחרי המתרחש – גם בביירות, גם בטהרן

גלנט הדגיש: "אני מודע למתיחות ולעומס הגדול שמוטל על אזרחי ישראל, אנחנו עוקבים אחרי המתרחש – גם בביירות, גם בטהרן, גם במקומות נוספים. בזכות האנשים שנמצאים כאן בבסיס הזה ובמקומות רבים בכל רחבי הארץ – בים, ביבשה, באוויר, אזרחי ישראל יכולים לקיים שגרת חיים אבל להישאר בדריכות, בעירנות, במוכנות ולהישמע להוראות פיקוד העורף".

עוסקים בהכנת כל האפשרויות על מנת להיות מסוגלים לתקוף

לסיום, שר הביטחון יצא במסר לאיראן: "מהמקום הזה בוצע החיסול של רמטכ"ל החיזבאללה מוחסיין. האנשים פה עובדים בצורה רצינית מאוד ועוסקים בהכנות לכל דבר שעלול לקרות. אנחנו עוסקים גם בהסרת האיומים וגם בהכנת כל האפשרויות על מנת להיות מסוגלים לתקוף בכל מקום שנחליט. אנחנו נחושים לעמוד במשימה שלנו: אנחנו צריכים להחזיר את התושבים בביטחון לבתיהם אחרי שנגרום לכך שחיזבאללה ייסוג מצפון לנהר הליטני".