בשיחה עם ראש ממשלת בריטניה, נשיא איראן החדש מסעוד פזשכיאן תקף ואמר כי "תמיכת מדינות המערב בישראל מאיימת על ביטחון האזור והעולם כולו", ו"ענישה של הגורם התוקף היא הפתרון לעצירת הפשעים". כך לפי דיווח של ליאור בן ארי ב-YNET.

" type="video/youtube" />

דיווח: כך תתבצע התקיפה האיראנית

אחמד בחשייש ארדסטאני, חבר הוועדה לביטחון לאומי של הפרלמנט האיראני, דיבר השבוע על התגובה האיראנית האפשרית נגד ישראל עקב חיסולו של מנהיג חמאס איסמאעיל הנייה: "הפעולות האוויריות של הרפובליקה האסלאמית נגד ישראל עשויות להימשך שלושה עד ארבעה ימים". עוד הוסיף ואמר: "מוכנה לקבל את ההשלכות של מתקפה כזו ותהיה מוכנה לכל התפתחויות נוספות". כך פורסם על ידי סוכנות הידיעות "איראן אינטרנשיונל".

" type="video/youtube" />

אמש, דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, מסר הצהרה לתקשורת, לאור השמועות על תזוזות בלבנון ואיראן: "לאורך הימים האחרונים אנחנו עוקבים אחר האויבים שלנו וההתפתחויות במזרח התיכון, בדגש על חיזבאללה וגם על איראן. במקביל אנחנו תוקפים בלבנון בכל יום – גם היום. אנחנו הגברנו את הסיורים והפטרולים של כלי חיל האוויר מעל שמי לבנון. זאת בכדי לגלות ולהסיר איומים. אנחנו תוקפים כל איום שאנחנו מזהים, וערוכים ליירט איומים בזמן אמת".