שר הביטחון יואב גלנט תקף היום את ראש הממשלה נתניהו בוועדת החוץ והביטחון כשטען: "אני שומע את תופי התם-תם ואת הקשקוש הזה על הניצחון המוחלט, חבל שבחדר לא הפגינו את אותו האומץ". בלשכת ראש הממשלה לא נשארו חייבים והגיבו: "כשגלנט מאמץ את הנרטיב האנטי-ישראלי, הוא פוגע בסיכויים להגיע לעסקה לשחרור החטופים".

" type="video/youtube" />

נתניהו: "לישראל יש רק ברירה אחת: להשיג ניצחון מוחלט"

"היה ראוי שיתקוף את סינוואר", נמסר מלשכת נתניהו, "שמסרב לשלוח משלחת למשא ומתן, ושהיה ונשאר המכשול היחיד לעסקת חטופים. לישראל יש רק ברירה אחת: להשיג ניצחון מוחלט, שפירושו חיסול היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס, ושחרור חטופינו - והניצחון הזה יושג. זו ההנחיה הברורה של ראש הממשלה נתניהו והקבינט, והיא מחייבת את כולם - כולל את גלנט".

"אנחנו בימים של דריכות וכוננות", אמר בוועדה גלנט, "האיומים מטהרן ומביירות עלולים להתממש וחשוב להסביר לכולם שמוכנות, היערכות וכוננות הן לא מילים נרדפות לפחד ופאניקה, אנחנו בדריכות ובכוננות. בימים האחרונים אנחנו מקדישים את הזמן שלנו גם לחיזוק ההגנה וגם ליצירת אפשרויות התקפיות בתגובה, וגם כיוזמה אם יידרש - בכל מקום ובכל אזור, כשהיעד המרכזי הוא הגנה על אזרחי מדינת ישראל".