אילנה גריצווסקי מקיבוץ ניר עוז נחטפה לרצועת עזה על ידי מחבלי החמאס, במהלך אירועי ה-7 באוקטובר, יחד עם בן זוגה מתן צנגאוקר שעדיין מוחזק ברצועה. גריצווסקי שוחררה מהשבי בחודש נובמבר האחרון, לאחר 55 ימים ברצועת עזה. בשבוע שעבר (ו') התראיינה לחדשות 12, ושם דיברה על רגעי החטיפה הקשים והחוויות הנוראיות מעזה: "הולכים לאנוס אותי או להרוג אותי בלייב".

החטיפה הנוראית: "אמרתי, זהו. הולכים לאנוס אותי או להרוג אותי"

על רגעי החטיפה הנוראית, גריצווסקי סיפרה בראיון כי היא ובן זוגה ברחו מביתם לאחר שהמחבלים ניסו להיכנס לחדר הממ"ד. היא נעצרה כאשר אפסו כוחותיה, כיסתה את עצמה עם שמיכה ולאחר כמה זמן מחבלי החמאס תפסו אותה: "פשוט גררו אותי, ואז זרקו אותי. אחד מחזיק אותי, ועוד איזה חמישה מכוונים אליי נשקים ורימונים, RPG. אמרתי, זהו. הולכים הולכים לאנוס אותי או להרוג אותי".

הריסות קיבוץ ניר עוז |, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

"באיזשהו שלב פשוט איבדתי להם את ההכרה והתעלפתי על האופנוע"

גריצווסקי הוסיפה לשתף בכאב על החטיפה: "אני מקבלת מכות מימין, משמאל, על הראש, ברגל, מושכים אותי, שורפים לי את הרגל, גוררים את הרגל שלי על הרצפה ככה שגם על האצבעות קיבלתי כוויות, ואז באיזשהו שלב פשוט איבדתי להם את ההכרה והתעלפתי על האופנוע".

עוד המשיכה לשתף: "התעוררתי כשאני במקום כזה הרוס. פשוט דפקו לי כאפות לפנים". החטופה ששוחררה הוסיפה כי היא הועברה ישר לאחר החטיפה לבית ושם אחד המחבלים אמר לה: "מפה את כבר לא יוצאת, את אשתי, אנחנו הולכים להביא ילדים, אנחנו פה, זה המשפחה החדשה שלך".

" type="video/youtube" />