פרשת מעצר הלוחמים בחשד להתעללות חמורה במחבל נוח'בה ממשיכה לעורר הדים. כעת (א') נערך דיון בוועדת חוקה בכנסת ישראל בנוגע למדיניות החקירות של מצ"ח נגד חיילי צה"ל. האלופה יפעת תומר ירושלמי אמורה להשתתף בדיון ולדבר על פרשת שדה תימן והפריצות לבסיסי צה"ל.

טלי גוטליב: "הדלפת הסרטונים היא מגה פיגוע בחסות הפצ"רית. מגה פיגוע עולמי"

במהלך הדיון, חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה את הפצ"רית ואת הדלפת הסרטונים של אירוע "ההתעללות" במחבל: "הדלפת הסרטונים היא מגה פיגוע בחסות הפצ"רית. מגה פיגוע עולמי. למה היא עשתה את זה? כדי לשמור על שמה הטוב. היא רוצה שיחבבו אותה".

ההפגנה בבית ליד | , צילום: Chen Leopold,Flash90

חברת הכנסת לימור סון הר מלך הוסיפה על דבריה של גוטליב ותקפה גם את היועמ"שית: "ההיסטוריה תשפוט אותן. אף אחד כבר לא קונה את הנרטיב השקרי הזה, אנחנו לא קונים אותו יותר. אותם אלה שיצאו נגד חיילנו, נצפה בהם עומדים לדין על פשעיהם".

גוטליב על הפצ"רית: "היא צריכה לעמוד לדין, רק אין מי שיחקור אותה"

ח"כ קריב הגיב על דבריהם: "לא רק ההיסטוריה, את איימת על הפצ"רית שהיא תעמוד לדין וקראת לה בוגדת" ח"כ גוטליב הגיבה לו: "היא צריכה לעמוד לדין, רק אין מי שיחקור אותה". ח"כ סון הר מלך ענתה גם היא לקריב: "ההיסטוריה תעמיד אותה לדין על מה שהיא עושה, כיצד שהיועמ"שית והפצ"רית פועלות ביחס ללוחמינו בזמן שאנחנו במלחמת קיום".

ואטורי על קריב: "יא חתיכת מחבל, מחבל שפל"

ח"כ ניסים ואטורי המשיך ותקף את ח"כ קריב: "יא חתיכת מחבל, מחבל שפל" ח"כ גלעד קריב: "זה שאתה כבר מתויג כאחד מגדולי האווילים של הבית הזה, זה כבר ידוע. גם אוויל וגם שקרן" ח"כ ניסים ואטורי: "גם טיפש ומפגר"

תשעה חיילי מילואים נעצרו בחשד להתעללות חמורה במחבל נוח'בה

כזכור, לפני כשבועיים חוקרי המשטרה הצבאית פשטו על בסיס שדה תימן ועצרו תשעה חיילי מילואים בחשד להתעללות חמורה במחבל נוח'בה. המעצר עורר סערה ברשתות החברתיות ואזרחים רבים הגיעו להפגין סמוך לשדה תימן ובית ליד, הבסיס שבו נחקרו החיילים. בשיא ההפגנה, המוחים פרצו לבסיסים.

" type="video/youtube" />