ביציאה מעצרת בחירות בפיניקס, סגנית נשיא ארצות הברית ומועמדת המפלגה הדמוקרטית לנשיאות, קמלה האריס דיברה הלילה (א') בפני כתבים לאחר תקיפת צה"ל במפקדה צבאית של ארגוני הטרור אשר מוקמה במסגד במתחם בית ספר "אל-תבאעין" בעיר עזה. האריס גינתה בפני הכתבים הרבים ביציאה מהעצרת: "שוב יותר מדי אזרחים נהרגו".

קמלה האריס על ישראל: "יש לה את האחריות להימנע מפגיעה באזרחים"

עוד הוסיפה וגינתה: "לישראל יש את הזכות לרדוף אחרי מחבלים של חמאס, אבל מוטלת עליה האחריות להימנע מפגיעה באזרחים". סגנית הנשיא המשיכה: הנשיא ביידן ואני עובדים מסביב לשעון על עסקה שתשחרר את החטופים ותביא להפסקת אש".

המחבלים שחוסלו בעזה | צילום: דובר צה"ל

19 מחבלים מהחמאס ומהג'יהאד האסלאמי חוסלו

כזכור, אתמול בבוקר חיל האוויר תקף מחבלים שפעלו במפקדה צבאית שמוקמה במסגד במתחם בית ספר "אל-תבאעין" בעיר עזה. לאחר חקר מודיעיני, ניתן לאשר את חיסולם של לפחות 19 מחבלים, פעילי טרור של חמאס והג'יהאד האיסלאמי. לשכת ההסברה של חמאס טענה כי יותר ממאה נהרגו בתקיפה בבית הספר.

"יש לעצור את הטבח ההמוני ברצועת עזה"

כתוצאה מהאירוע, מדינות רבות תקפו את ישראל ופרסמו הודעות גינוי, ביניהן ערב הסעודית, מצרים, בריטניה, צרפת, קטאר ועוד. משרד החוץ של סעודיה גינה בחריפות: "יש לעצור את הטבח ההמוני ברצועת עזה שמתמודדת עם אסון הומניטרי חסר תקדים". משרד החוץ המצרי הוסיף ותקף: "ישראל לא רוצה לסיים את המלחמה".

" type="video/youtube" />