השרה לשוויון חברתי מטעם סיעת הליכוד מאי גולן, הגיבה לדברי אולמרט על נוער הגבעות וכתבה בפוסט ברשת האינסטגרם: "האסיר המשוחרר מס׳ 9032478, הידוע בשם אולמרט, ממשיך להפיץ עלילות דם שהומצאו על ידי גורמים אנטישמיים בעולם - והפעם הקורבן שלו הם 'נוער הגבעות' שלדבריו 'רוצחים פלסטינאים בשטחים'".

מאי גולן, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

השרה מאי גולן: "יכול להיות שאיזה נוח׳בה התלונן בפניו".

השרה תקפה את ראש הממשלה לשעבר ואמרה: "אני לא יודעת באיזה פמפלט אנטישמי קרא הוד מורשעותו את השטויות שעליהן הוא מתבסס, אולי בפרוטוקולים של זקני המתיישבים או במיין קאמפף מנוקד ומאויר למתחילים, בעצם - יכול להיות שאיזה נוח׳בה התלונן בפניו! המתיישבים המופלאים מיהודה ושומרון ימשיכו להילחם ולמסור את נפשם בשדה הקרב בשביל שהדביל אולמרט יוכל ללהג בנחת. כי ככה זה בדמוקרטיה - החיילים הנפלאים מוסרים את נפשם גם בשביל חופש הביטוי של מטומטמים רשעים".

מוקדם יותר היום, בדיון מיוחד של ועדת החקירה האזרחית על החלטות הדרג המדיני והשפעתן על אסון השבעה באוקטובר, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט תקף: "יבוא יום שנוער הגבעות, שהיום רוצחים פלסטינאים בשטחים, ירו עלינו. כשהם יחשבו שיש סיכון בלקיחת אדמות הקודש שלהם, זה יקרה. מי שמסוגל היום לעשות את מה שנוער הגבעות עושה ביהודה ושומרון, מחר יהיה מסוגל לעשות את זה גם כלפי ישראלים ויהודים שהוא חושב שלא נאמנים למדינה כי הם עושים ויתורים.

" type="video/youtube" />