לזכרם של ילדי מג'דל שמס: כשבוע לאחר האסון הנורא במג'דל שמס בו נרצחו 12 ילדות וילדים באמצע משחק כדורגל, מנכ"ל נחמה והצלה לישראל מושיקו מוסקוביץ והפילנתרופית הגברת אלסנדרה ספרא ביקרו היום (ד') במקום האסון יחד עם ראש המועצה ואנשי ביטחון ורפואה שהיו שם באותם רגעים קשים.

בתום הסיור במג'דל שמס: המחווה של הפילנתרופית לכיתת הכוננות

בפגישה שנערכה בתום הסיור, שיתף ראש המועצה את השניים במאמצים הגדולים שנעשים בכדי למגן את אנשי הביטחון והרפואה השומרים על חייהם של תושבי המועצה לעיתים רבות תחת אש בלתי פוסקת. גברת ספרא החליטה מיידית על תרומה של 70,000 שקל עבור ציוד מיגון אישי ואפודי מגן וקסדות קרמיים לזכרם של שניים עשר הילדים הטהורים שנרצחו. לכיתת הכוננות ביישוב יתרמו 17 קסדות ואפודים עליהם יוטבעו שמות הילדים.

ראש מועצת מג'דל שמס: "מודים לכם מעומק הלב"

דולאן אבו סאלח ראש מועצת מג'דל שמס אמר בתום הפגישה: "בשמי ובשם תושבי המועצה אנו מודים לכם מעומק הלב על עמידתכם לצידנו בפרט ולמען תושבי הצפון בכלל. תרומתכם לזכרם של ילדנו היקרים שנרצחו בטרם עת מרגשת אותנו במיוחד בימים קשים ומורכבים אלו".

מושיקו מוסקוביץ, מנכ"ל נחמה והצלה לישראל אמר: "מרגע היוודע האסון שלחנו חיבוק חם ואוהב לאחינו היקרים במג׳דל שמס. הלב נשבר וקשה למצוא את המילים הנכונות. אנו נתמוך ונסייע ככל שנוכל בכדי להחזיר ולו במעט את תחושת הביטחון לתושבי המועצה ולאלו שאמונים על ביטחונם".