תכנית הבוקר של קשת 12, בהגשתו של ניב רסקין, הצליחה לעורר סערה הבוקר (ד'). בפאנל ובו התארח הפרשן יהודה שלזינגר, כתב "ישראל היום", התפתח דיון בנושא פרשת שדה תימן. לאחר שחיילים נעצרו בחשד להתעללות חמורה במחבל עצור, שכללה על פי האישומים מעשה סדום, בפאנל דנו בחומרת המעשה.

יהודה שלזינגר: "חבל שזאת לא מדיניות מוסדרת, להתעלל בעצורים"

בתשובתו הארוכה תמך שליזנגר במעשי האונס: "אמרתי לחבריי שבגדול זה מעניין לי את העכוז מה עושים לבחור הזה. הדבר היחיד שבעייתי מבחינתי פה זה שזה לא מדיניות מוסדרת במדינה, להתעלל בעצורים. קודם כל, מגיע להם, זאת אחלה נקמה. ודבר שני - אולי זה ישמש אותנו יותר כהרתעה. צריך לזכור: האנשים האלה קשרו שלושים מבנותינו על עצים בשבעה באוקטובר ועשו להם מעשים חמורים בצורה קיצונית. זה מגיע להם, זאת נקמה ראויה מאוד, ורק חבל שלא עושים את זה בצורה ממוסדת כחלק מתקנון".

היחיד מבין חברי הפאנל שהביע התנגדות לדברים היה כתב "הארץ" ג'וש בריינר. "צר לי שהדברים האלה בכלל זוכים לשידור", הגיב, "מה שעושה פה שליזנגר זאת הסתה לאלימות, האיש הזה עכשיו תמך בעבירות של אינוס". רסקין המשיך את הדיון עם השאלה: "האם ראוי שאדם כלשהו יחדיר חפץ חד לעכוזו של אדם?", אך שלינזגר לא חזר בו: "כשמדובר בחמאסניק, ששרף ילדים, שאנס נשים, זאת הנקמה שהם צריכים לקבל וזה צריך להיות כוח הרתעתי". רסקין לא קטע את הדיון או התנער מהדברים.

הפקת "חדשות הבוקר": "הדברים אינם מקובלים עלינו"

לאחר הסערה שעוררו הדברים ברשת, מהפקת "חדשות הבוקר" נמסר: "אנו מצרים על הדיון שהתפתח הבוקר באופן מאולתר בשידור חי. הדברים אינם מקובלים עלינו. מיד לאחר השידור נערכה שיחת בירור והפקת לקחים. כן הובהר לשלזינגר כי הדברים לא היו צריכים להיאמר".