ג'ולי רקנאטי בת ה-41 הגיעה לארץ לפני כשני עשורים, עבדה בחנות יודאיקה בתחנה המרכזית בירושלים, ושם פגשה סוכן מטפחות חייכן שלימים הפך להיות בעלה. בעקבות קשיים בעבודה היא התפטרה מתפקידה וכמובן שהתקבלה בזרועות פתוחות בעסק המשפחתי - עימגה. כעת המעצבת ומנהלת המפעל חולקת איתנו את הסודות שלה על איך אפשר לחבוש כיסוי ראש בקיץ עם מקסימום סטייל ובלי להתפשר על הנוחות. הטרנדים המובילים, הטיפים לשילוב אביזרים, והדרך לא למות מחום גם בימים הכי לוהטים.

אלו סוגי מטפחות מומלצות לקיץ?

"בחורף כל בד עובד, אבל בקיץ כדאי לבחור בבדים קלילים ואטומים מספיק. לבנות שחובשות כיסוי ראש מלא, מומלץ לבחור בבדים דקים וקלילים כמו כותנה או שיפון. אלו בדים שמאפשרים נוחות מרבית בקיץ. לבנות שעוטות חצי כיסוי ראש, סרטים שלא שמים מתחתיהם שום סרט החלקה יכולים להיות פתרון מעולה. וכמובן, שימו לב, כיסוי ראש שחור מתחמם יותר בשמש ולכן מומלץ להימנע ממנו אם יוצאים החוצה".

ג'ולי רקנאטי צילום: ג'ולי רקנאטי

מהם הטרנדים המובילים בתחום כיסויי הראש העונה?

"בניגוד למצב במדינה, הקיץ הזה כולו צבעוני ושמח. נשים רבות מחפשות לחבוש כיסוי ראש קליל על הראש גם כדי לסמל תקווה ואופטימיות. העונה הזאת, יש תוספות מיוחדות כמו פונפונים או חושה (סריגה רחבה) והצבע החום ממש תפס".

איך אפשר לשלב בין כיסויי ראש לאביזרים נוספים ליצירת מראה קיצי ואופנתי?

"כדי ליצור מראה קיצי ואופנתי כדאי להתאים את כיסוי הראש לבגד עצמו. אם הבגד מקושקש, עדיף לבחור כיסוי ראש חלק. עיגולי חישוקים גדולים יכולים להוסיף הרבה ללוק. למשל, אני מתה על משקפי שמש בצבע צהוב - הם מוסיפים המון. תמיד גם אפשר להניח את המשקפיים על כיסוי הראש".

מטפחות לקיץ צילום: ג'ולי רקנאטי

מהי הטעות הכי גדולה שאפשר לעשות כשחובשים כיסוי ראש בקיץ?

"הטעות הגדולה ביותר היא לבחור בדים כבדים כמו קטיפה וברוקד. הם גורמים להזעה ולתחושת כבדות, מה שמקשה על חבישת הכיסוי ראש. בחרו תמיד בבדים קלים ונושמים שמבטיחים נוחות והיגיינה".

מה הדבר החשוב ביותר שכל אישה צריכה לדעת על חבישת כיסוי ראש בקיץ?

"חבישת כיסוי ראש זאת מצווה לא פשוטה. לכל אישה שחובשת כיסוי ראש יש זכות מטורפת וכל שכן בקיץ החם, כי היא מקיימת את ההלכה על אף הקושי הגדול וזאת מתוך התמדה ואמונה".