על רקע ההמתנה לתגובות של חיזבאללה ושל איראן על חיסולי הבכירים שהתבצעו בשטחם. חברת Wolt פרסמה היום (ג') את נתוני הצריכה של הישראלים מהימים האחרונים. נתוני Wolt מצביעים על ביקוש גבוה בתחום הסופרים.

רמי לוי | צילום: Yossi Aloni/Flash90

הגידול בהזמנות התחיל כבר בחמישי האחרון ונראה שהולך ומתגבר סביב החשש של האזרחים ממתקפה אפשרית של איראן וחיזבאללה בתגובה לחיסולים של הבכירים שהתבצעו בשטחם. בין המוצרים הפופולריים ביותר ניתן למצוא שימורים, מים, נייר טואלט, גלידה וחטיפים.

עלייה של 260% ברכישת גלידה

על פי הנתונים, ישנה עלייה ב-50% בהזמנת מים ונייר טואלט. בנוגע לרכישה של מוצרים בפיקוח, ישנו גידול של 20% אחוזים. בנוסף, התרחשה עלייה של 140% בהזמנת שימורי ירקות ודגים, וביניהם טונה בשמן, תירס וחמוצים. בנוגע לחטיפים ולמתוקים, ישנה עלייה של 260% ברכישת גלידה, גידול של 46% בהזמנת חטיפים מלוחים ובנוסף עלייה של 20% ברכישת ממתקים וסוכריות.

גידול של 260% בהזמנת גלידה, צילום: shutterstock

גידול של 40% בהזמנת מוצרי הרגעה טבעית

בקטגוריית הפארם, ישנו גידול של 177% בהזמנת מוצרי תינוקות הכוללים תמ"ל ופורמולות. בנוסף, חלה עלייה של 80% ברכישת טיטולים. החשש ממלחמה אפשרית השפיע על קניות הישראלים גם בכך שנרשמה עלייה של 140% בהזמנת מטענים וסוללות ועלייה של 35% בערכות ומוצרי עזרה ראשונה. כמו כן, הלחץ של האזרחים מהמצב הביטחוני גרם לכך שחל גידול ב-40% בהזמנת מוצרי הרגעה טבעית.

" type="video/youtube" />