לא מתרגשים: בשיחה עם "חדשות כיפה", תחת החום שרק בערבה יכול לשרור, טוען אודי, נהג תושב העיר אילת שסובלת כבר זמן לא קטן מאיום חות'י מתימן, שהם לא "נערכים" למתקפה מאיראן, אלא כבר מוכנים. "שגרת החיים באילת לא השתנתה, העיר תוססת ומלאה, ואנחנו ממשיכים את חיינו כרגיל".

תושב אילת: התרוקנות סיני מישראלים לא השפיעה מעולם על האילתים

"העיר אילת היא עיר מאוד חזקה תיירותית וכלכלית", אומר אודי, ומוסיף כי לא בטוח כלל שהייתה השפעה רבה מדי של רצועת החוף המצרית על אילת. למדינה הוא מבקש לאחל: "עם ישראל חי". מטוסי קרב, וכן מערכת "חץ" פועלים בעיר ובמלחמה יירטו טילי קרקע קרקע או כלי טיס עוינים ששוגרו מכיוון דרום. בנוסף, עקב המתיחות הרבה, התקבל באמצע החודש שעבר דיווח על אירוע בטחוני בעיר, שלאחר מכן הוסר.

אילת, צילום: shutterstock

" type="video/youtube" />

בתחילת החודש פורסם כי כוחות צה"ל החלו בעבודות חפירה לאורך הגבול המזרחי בערבה הדרומית, כלומר על יד גבול ירדן וסמוך לעיר אילת. העבודות מתבצעות על מנת לחזק את הגבול, ולייצר מכשול באזורים הנרחבים שבהם אין גדר.

הרי אילת, ארכיון, צילום: Maor Kinsbursky/FLASH90

בתחילת השבוע דווח על טיסות לאילת שבוטלו, עקב המצב הביטחוני הרגיש ששורר במדינה ברקע ההיערכות לתגובת ארגון הטרור חיזבאלה לחיסול מנהיג חמאס איסמעיל הנייה ורמטכ"ל חיזבאללה פואד שוכר. הטיסות חזרו לפעול.