הזמרת האהובה שירי מימון פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה פוסט בו היא מתארת את חוויותיה עם המשפחה בשהות ביוון, בזמן המלחמה. "לא הייתי פה איזה זמן", פתחה, "אבל התגעגעתי למיטה שלי ולבית שלי ולשקט שלי. איזה מוזר, כי אין פה שקט, ונראה שהבית בלהבות אבל איכשהו שום מקום אחר לא מרגיש כמו בית. רגע לפני שנרדמתי באיזה מלון הכל כלול ביוון, כשהדאגות פשוטות ורגילות כמו "האם מרחתי את הילדים מספיק? הם אכלו ושתו טוב? כיף להם?".

שירי מימון: "לא הצלחתי לעצור את המחשבות על החטופים והחטופות"

"רגע לפני שהעיניים נעצמות", שיתפה, "לא הצלחתי לעצור את המחשבות על החטופים והחטופות. על המשפחות שהמציאות הרעה הזו נכפתה עליה. על המפונים מהבתים שלהם. אלוהים כל יום זה מכה בי מחדש. הסתכלתי מסביב וראיתי מלא אנשים עם 'דאגות קטנות', שלא בטוח היו מבינים מה זה להיות אנחנו".

שירי מימון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90     

מימון סיכמה: "מכל בריחה כזו אני חוזרת מחוזקת. באמת. נחתנו ישר לאיום האיראני ומחר יש לי יום צילום אחד המרגשים בחיי ואני מחזיקה אצבעות שהכול ילך חלק כי לפחות משהו נותן לי תקווה. פרויקט חדש. מוזיקה חדשה. אני מנסה להחזיק את הראש מעל המים כי זה מה שאמא עושה. בסוף, אחרי הכיף שנתתי להם המטרה להמשיך ולשמור להם על החיוך והבטחון גם כשאני דואגת. אז בינתיים קצת תמונות שיזכירו שחופש זה חשוב, אבל בית הרבה יותר".

" type="video/youtube" />