הפיגוע בחולון: דובר המשטרה אלי לוי הגיב לפיגוע הדקירה הקשה בחולון בראיון ברדיו 103FM וקרא לציבור להתחמש: "אנחנו בתקופה מאוד מאתגרת מבחינת הפח"ע, הרבה מאוד עבודה של ימ"מ, צה"ל ומשטרת ישראל. אני קורא לכל מי שרשאי, מיומן, ויש לו רישיון לשאת נשק, שיישא את הנשק עליו".

"רואים תופעה של ישראלים שחזרו לסייע לשוהים בלתי חוקיים"

לוי הוסיף להתייחס לפיגוע והדגיש את הצורך בשמירה על עירנות הציבור בתקופה זו: "במקרה זה שוטר שלנו פעל, וכל הכבוד לו - אבל בהרבה מאוד זירות רואים את האזרחים. אנחנו חייבים את הציבור גם ערני מאוד". בנוסף, התייחס לוי לתופעת הסיוע לשוהים בלתי חוקיים לאחר שנודע כי המחבל לא היה בעל אישור כניסה לישראל: "המחבל תושב איו"ש. אנחנו כרגע, יחד עם שב"כ, מנסים לבנות תמונה ולהבין כמה זמן הוא שהה בארץ".

אלי לוי, דובר המשטרה | צילום: דוברות המשטרה

לוי הוסיף ורמז כי המקרה יכול להיות כחלק מתופעה רחבה יותר: "אנחנו רואים תופעה של ישראלים שחזרו להלין ולהסיע פלסטינים, שוהים בלתי חוקיים. אנחנו עדיין לא יודעים פה אם יש מעורבות כזו או אחרת של ישראלים, אבל אנחנו פה כדי להתריע".

המחבל רצח שני בני אדם ונוטרל על ידי שוטר

שני בני אדם נרצחו בפיגוע דקירה בחולון. המחבל, עמאר רזק כאמל עודה, תושב סלפית שבשומרון, בן 34, הגיע לרחוב משה דיין בחולון ופצח במסע קטל. הוא דקר שני קשישים, ופצע גם גבר בן 68 במצב קשה וצעיר כבן 26 במצב בינוני. שוטר שהגיע למקום ניטרל את המחבל. הנרצחת בפיגוע היא רינה דניב, בת 66.

" type="video/youtube" />