ראש הממשלה הוסיף לסדר היום לבקשתו של שר התקשורת שלמה קרעי את מינויה של חברת מועצת הרשות השניה ד"ר אודליה מינס לאישור הממשלה לתפקיד מ"מ יו"ר הרשות השניה. המינוי תקף לשלושה חודשים.

לדוקטור מינס יש תשעה בילדים

ד"ר אודליה מינס (42), תושבת השומרון, נשואה +9, היא חברת מועצת הרשות השניה מאז 2018 ומכהנת גם כיו"ר ועדת ערר ברשות. ד"ר מינס מכהנת כמרצה בכירה בפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו ומנהלת אקדמית בקמפוסים החרדיים. מכהנת כחברת מועצה במרכז לקידום מורשתו של מנחם בגין, מרצה מן החוץ באונ' תל אביב ודירקטורית בחברה המרכזית לפיתוח השומרון.

חדשות 12, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי: "בטוחני שד"ר מינס, עם נסיונה הרב כחברת מועצת הרשות השניה ועם כשרונותיה הרבים במגוון תחומים, תקדם את שוק התקשורת באופן מיטבי ותצעיד את הרשות השניה לכיוון של שוק חופשי ותחרותי כפי שחוק השידורים שלנו יעשה בקרוב. נפעל למינוי יו"ר קבוע בהקדם האפשרי".

מ"מ יו"ר הרשות השניה ד"ר אודליה מינס: "אני מודה על האמון שניתן לי על ידי השר, ואעשה כל מאמץ למלא את התפקיד לטובת הציבור ולטובת שוק התקשורת בישראל. אין דמוקרטיה בלי חופש ביטוי ובלי תחרות חופשית בשוק הדעות, ולכן אני רואה בתפקיד זה בעל חשיבות עליונה ומקווה שאמלאו על הצד הטוב ביותר".