שוטרי מחוז מרכז עיכבו לחקירה את תושבת פתח תקווה החשודה שתקפה את חברת מועצת העיר, ככל הנראה על רקע חילוקי דעות פוליטיים. כאשר בעת שהקורבן ניהלה שיח עם אישה אחרת, הגיעה החשודה מאחור, נתנה לקורבן מכה בראשה ותלשה את כיסוי הראש שלה.

לאחר התקרית החריגה אמש (שבת), בה תועדה מפגינה שתולשת בכוח כיסוי ראש של חברת מועצת העיר, מעיריית פתח תקווה נמסר כי "אנו מגנים את האירוע המדובר ובוודאי שאין מקום לאירועים מהסוג הזה, ולא משנה מה המהות שבמסגרתו זה התרחש.

"זכות המחאה נתונה לכל אדם", נמסר, "ובשום פנים ואופן היא לא מקנה זכות להשפיל אדם אחר ובוודאי שלא לנקוט באלימות. בתקופה בה מדינת ישראל מצויה במלחמה מול אויבים אכזריים, עלינו לדבוק באחדות ובלכידות, אנחנו חייבים את זה לנופלים הגיבורים שמסרו את חייהם למענינו ולמען הלוחמים והלוחמות שלנו בחזית. האירוע המדובר אינו מייצג את מרקם החיים בעיר, והכבוד ההדדי בין המגזרים השונים והאוכלוסיות המגוונות בעיר ישמר, כפי שהיה תמיד".

מחאה נגד הרפורמה, ארכיון |, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

כיסוי הראש הורד בכוח

חברת הכנסת טלי גוטליב הגיבה בחשבון ה-X שלה: "מי את אשה מרשעת שמושכת את כיסוי ראשה של אשה בבריונות? מכירים גזירת פיאות וזקנים? זוכרים את התמונות הזוועתיות והמשפילות האלה? קבלו את שיא ההשפלה הערב, במדינת ישראל. אנרכיסטית ערלת לב תולשת את כיסוי הראש מעל ראשה של אישה. אני נחרדתי והתחלחלתי. לאן עוד יגיעו השמאלנים הקיצוניים אחוזי השנאה. ורחמיו על כל מעשיו. והמבין יבין".