לאחר החיסול הדרמטי, מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם הערב (ה') בהלוויתו של פואד שכר בדאחיה של ביירות והתייחס לאפשרויות התגובה הצפויות נגד ישראל: "אנחנו בשלב חדש של העימות. הישראלים שמחו - כעת הם יבכו. כבר לא מדובר בחזיתות תמיכה - אנחנו נמצאים במערכה פתוחה גדולה בכל החזיתות: עזה, דרום לבנון, תימן, עיראק ואיראן שנכנסת לשלב חדש".

"הישראלים לא יודעים איזה קווים אדומים הם חצו"

עוד הוסיף: "הישראלים לא יודעים איזה קווים אדומים הם חצו, הם חושבים שאיראן תשתוק על חיסול הנייה בשטחה? על האויב לחכות לנקמה על כל הדם שנשפך. ההסלמה תלויה כעת בהתנהלות ובתגובה של ישראל".

במהלך הנאום הודה נסראללה כי החיסול מהווה מכה כואבת לארגון ואמר: "כשנהרגים לנו מפקדים, פעילים ואזרחים זה כואב לנו כיוון שיש לנו רגש ואנחנו בני אדם. מי אמר שלא כואב לנו?". עם זאת, נסראללה הבהיר: "אנחנו ממהרים למלא אחר כל חלל שנותר עם מות קדושים של אחד ממנהיגינו, ויש לנו דור ג'יהאדיסטי מצוין. חיסול פואד שוכר יגביר את הנחישות והרצון שלנו ויגרום לנו לדבוק בבחירתנו ולהמשיך בדרכו".

"הם צוחקים מעט עכשיו אבל יבכו הרבה אחר כך"

נסראללה הגיב גם לחיסול הנייה: "הישראלים חושבים שאיראן תשתוק על חיסול הניה בשטחה? אם התקיפה בשגרירות איראן בסוריה הוגדרה כפגיעה בריבונות - חיסול הניה חמור יותר, הם פגעו בריבונות והרגו 'אורח' של איראן בשטח איראן. הם צוחקים מעט עכשיו אבל יבכו הרבה אחר כך".

נסראללה המשיך להכחיש את רצח 12 הילדים הדרוזים ואמר: "המטרה המרכזית בהטלת האשמה על חיזבאללה היא ניקוי אשמתו של האויב וכן יצירת מלחמת אחים בין בני הגולן וכל האהובים מבני עדת הדרוזים לבין ה'התנגדות' ובמיוחד העדה השיעית. האויב הישראלי ומי שמאחוריו מסתכלים על האזור ורוצים לפעור שסעים באזור, כי אחד אחד מהישגי "מבול אל-אקצא" היו ההתגברות על הסכסוכים העדתיים והם פועלים כדי להשיב את הסכסוך הזה".

" type="video/youtube" />