ברקע ההתחממות בכלל זירות הלחימה עם ישראל, והאיומים של חיזבאללה ואיראן לנקום את חיסול הבכירים, תחיה לובר, אימו של סמ"ר אלישע יהונתן לובר ז"ל שנפל בקרבות על עזה, הפגינה היום (ה') מול ישיבת "חברון" המפורסמת בקריאה שלא לצאת לחופשת בין הזמנים השנה.

"לא מתווכחת עם החרדים על חוק הגיוס. רק מבקשת שותפות"

חגי לובר, אביו של אלישע יהונתן לובר ז"ל, שיתף את העוקבים בחשבון הפייסבוק על המחאה של רעייתו. "זו אשתי המופלאה" פתח. "עומדת מול ישיבת 'חברון' הירושלמית. לא מקללת במגפון. לא חוסמת את הכניסה לישיבה. לא מתפרצת בכוח פנימה. לא מתווכחת עם החרדים על חוק הגיוס. רק מבקשת שותפות".

חגי הוסיף: "וכך היא אומרת דרך השלטים: אם אתם באמת מאמינים שתורה מגינה ומצילה. אם אתם בטוחים שהלימוד שלכם מגן על עם ישראל לא פחות מהחיילים. אז לשיטתכם, אל תצאו לחופשת 'בין הזמנים'!השארו בישיבה למדו תורה והתפללו. אל תלכו לשחות בכינרת. לא למעיין שופע בגולן. לא ל'על האש' בגן סאקר. בטלו את 'בין הזמנים' ולימדו תורה".

"והיא שם. והיא לבד. והיא תבוא שוב. איכפת לה"

"הראו לכל העם הזה שאתם שותפים. שאתם חלק מהמאמץ המלחמתי. לפחות עשו את זה בדרך שלכם, באמונה שלכם" המשיך". ובשלטים תמונות של בנה, חובש ספסלי בית המדרש. שהיה שותף, שהיה חלק. שהיה... והיא שם. והיא לבד. והיא תבוא שוב. איכפת לה. והיא מאמינה. תודה אשתי. ירבו כמותך".