ברקע החיסולים של בכירי מנהיגי ארגוני הטרור, שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן, צייץ ברשת ה-X שלו כי הוא "מברך את הכוחות המיוחדים של ליכטנשטיין על פעולה הירואית בטהראן - מוטב מאוחר מאשר אף פעם". זאת על רקע השתיקה של ישראל סביב התקיפה שמיוחסת אליה. לאחר מכן תקף את הממשלה וכתב: "חבל רק שזה קרה אחרי שאלפים רבים של אזרחים וחיילים נרצחו ונהרגו, מאות נחטפו לעזה חלקם מביתם, ועד לרגע זה ישנם 115 אזרחים בשבי מפלצות החמאס. לו היינו מסכלים את צמרת החמאס ב-2016 ב-2017, וב-2018, לא היינו מגיעים למחדל בשבעה באוקטובר".

" type="video/youtube" />

ליברמן עומת עם דבריו

המגיש עודד בן עמי עימת את יו"ר ישראל ביתנו עם אמירתו לעומת החיסול המאוחר, טען ליברמן כי באותן שנים של 2016 ו-2107 היו תוכניות מוכנות לחיסול הנייה יחד עם יתר צמרת חמאס, אך הן נעצרו ונמנעו על ידי ראש הממשלה נתניהו: "אם היינו פועלים אז לא היינו מגיעים ל-7 באוקטובר. ראש הממשלה דאז והיום, בנימין נתניהו. הוא מנע את הסיכול ב-2016 עד 2018 כשהיה על השולחן מבצע".

כזכור, ליברמן ספג ביקורות בעבר על אמירתו הנחרצת, אך כעת עם חיסול ראש הלשכה המדינית של חמאס, עלתה שוב אמירתו מן האוב לרדוף אותו. אתר אינטרנט אחד שהוקדש כל כולו למעקב אחר חיסול הנייה עודכן אחרי שנים של הפסקה. ליברמן אמר בראיון כי "זו לא פעם ראשונה שאנחנו מחסלים וכל פעם חמאס הלך והתעצם. חסרה כאן אסטרטגיה".