עיתונאי חדשות 12, אורי איזק, שיתף היום (ד') בציוץ ברשת X בשיחה המפתיעה שקיבל מחבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס בערב שלאחר תחילת המחאות בפרשת שדה תימן, מחאות שבהן הותקף איזק על ידי פעילי ימין: "ביום שני בערב חזרתי הביתה מהטרלול של שדה תימן, עייף, עצוב ומתוסכל. סביב עשר וחצי הטלפון צלצל. 'שלום, אורי? מדבר ינון אזולאי מש"ס'".

איזק המשיך לתאר את השיחה עם חבר הכנסת ואת רשמיו ממנה: "'רציתי לשאול מה שלומך אחרי היום הזה, איך אתה מרגיש ולהגיד לך שאני מחזק אותך'. כך מתנהג נציג ציבור, שאין לי מושג ירוק לגביו ושכנראה חלוק עליי במיליון נושאים עקרוניים".

חה"כ ינון אזולאי | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"את החסד הזה אני זוכר לינון אזולאי"

איזק סיים את הציוץ ושיבח את אזולאי על המעשה: "מעולם לא פגשתי את אזולאי או הכרתי את פעלו, מעולם לא דיברתי איתו בטלפון, מעולם לא סיקרתי אותו והוא גם ממש לא צריך ממני שום דבר. הוא פשוט ראה אותי, ואת החסד הזה אני זוכר לינון אזולאי".

אורי איזק, "את החסד הזה אני זוכר לינון אזולאי" | צילום: CC BY-SA 4.0, עמיחי כהן

כזכור בתחילת השבוע החלה סערת פרשת שדה תימן עם עיכובם לחקירה של לוחמים החשודים בהתעללות באסיר מחבל נ'וחבה. כחלק מסיקור הפרשה וההפגנות, אורי איזק הותקף בסמוך לבסיס על ידי מפגינים שמחו על המעצר. לאחר התקיפה הגיב בזעם בשידור ישיר על המאורע: "חמישה חודשים הייתי ברצועת עזה. סיכנתי את החיים שלי. זו בושה וחרפה שאנשים מרשים לעצמם לבוא ללוחם מילואים ולקרוא לו נוח'בה או חמאס, לדחוף אותו ולהתנהג כלפיו באלימות".

" type="video/youtube" />