עיתונאי חדשות 12 סוערים בעקבות מקרה שהתרחש אתמול (ג') מחוץ לביתו של בעלי הערוץ, דוד ורטהיים, כשבקבוק תבערה הושלך לעבר הבית. מקשת נמסר לאחר הפרסום: "מזה חודשים מתנהל קמפיין הסתה שיטתי נגד ערוץ 12, שחצה אמש את כל הקווים האדומים. במסגרת זו מתבצעת הסתה ישירה כנגד גורמים בולטים בערוץ ובעל השליטה בו - דוד ורטהיים, הסתה שהובילה למעשה חמור ומסוכן". כעת גם העיתונאים מגיבים.

יונית לוי: "זה חייב להיעצר. האויבים שלנו הם בחוץ"

"מזה תקופה ארוכה מתבצעת הסתה פרועה נגד התקשורת החופשית בישראל בכלל ונגד ערוץ 12 בפרט", כתבה מגישת המהדורה המרכזית, יונית לוי, בציוץ ברשת ה-X, "זה חייב להיעצר. האויבים שלנו הם בחוץ, לא בפנים". העיתונאית דפנה ליאל הוסיפה: "הלילה נחצה עוד קו אדום בוהק - בקבוק תבערה הושלך לביתו של דוד ורטהיים, בעל השליטה בקשת. נמתין לתוצאות החקירה אבל זה הזמן לעצור את ההסתה הפסיכית נגדו ונגד התקשורת. זה יגמר בדם".

עמית סגל: "מאפשרים את ההסתה הזאת עבור בצע כסף"

העיתונאי עמית סגל הפנה אצבע מאשימה: "במשך חודשים מתנהל נגדו ונגד רוב כתבי ערוץ 12 מסע הסתה מופרע בתכניתו של אבי רצון בגלי ישראל. רצון קורא להם 'הנוחבות של ורטהיים', מתפלל מדי בוקר שילדיו ואשתו יועברו לעזה לידי חמאס, מכנה את התכנית שלי 'גבלסייה' ועוד כיוצא בזה. האחריות מוטלת על מנהליו צביקה שלום ועדנה מאור שמאפשרים מדי בוקר את ההסתה המופרעת הזו עבור בצע כסף".