לאחר ליל החיסולים הממוקדים של מנהיגי ארגון הטרור, בהם מנהיג חמאס איסמעיל הנייה ורמטכ"ל חיזבאללה פואד שוכר, שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום בסוללת חץ ושמע מהמפקדים והחיילים על פעולות היירוט בגזרות השונות לאורך החודשים האחרונים ועל ההערכות המבצעית להמשך.

" type="video/youtube" />

גלנט: "מערכת 'חץ' הוכיחה את עצמה בצורה בלתי רגילה"

שר הביטחון יואב גלנט ללוחמים: "יש לכם תפקיד חשוב מאוד - להגן על אזרחי מדינת ישראל, על מדינת ישראל, בתנאים מורכבים מאוד כנגד איומים אוויריים. מערכת ההגנה האווירית בכללותה, בכל השכבות שלה, עובדת כל יום, בתוך זה מערכת "החץ" הוכיחה את עצמה בצורה בלתי רגילה לאורך כל המלחמה כנגד ירי מתימן ובמיוחד כנגד האירועים שהיו פה בחודש אפריל שבמהלכם עשיתם הצגת תכלית לכל מדינת ישראל ולכל המזרח התיכון והדבר הזה הוא מאוד מאוד מרשים".

גלנט בבסיס צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

השר הוסיף: "זה שאתם עושים את מה שאתם עושים נותן לנו את הביטחון לעשות את מה שאנחנו צריכים לעשות ועל מה שאנחנו צריכים להחליט. הביצוע הלילה בביירות היה ממוקד, איכותי ומתוחם. אנחנו לא רוצים מלחמה, אבל אנחנו נערכים לכל האפשרויות ובתוך זה אתם צריכים להיערך כפי שצריך, ואנחנו נעשה את העבודה שלנו בכל הדרגים שמעליכם".

שר החוץ האמריקאי אנתוני בלינקן הכחיש שלארצות הברית היה חלק בחיסול איסמעיל הנייה שמיוחס לישראל, וטען: "לא ידענו על ההתנקשות באיסמעיל הנייה ולא היה לנו שום קשר לזה".