בצל חיסולם של רמטכ"ל חיזבאללה ומנהיג חמאס, אירועי הטרור ביהודה ושומרון ממשיכים. הבוקר (ד') בסביבות השעה 6 בבוקר, נפצע גבר ישראלי באופן קשה. בפיגוע, מחבל חמוש ירה לעבר רכב ישראלי באזור קריית ארבע.

הפצוע הותקף בדקירות בראש ובידו לאחר שעצר בצד הדרך

לאחר הירי, הנהג עצר בצד הדרך ואז הותקף בדקירות בראשו ובידו. המחבל נמלט וכוחות הביטחון מנהלים מרדף אחריו. כמו כן, מצבו לא ידוע כי ככל הנראה הוא נורה על ידי לוחמת לפני שהספיק להימלט מהמקום. בסריקות באזור בית ענות אותר רכבו של המחבל ובתוכו סכין ואקדח.

שערי צדק: הפצוע הועבר לחדר הניתוח

מדוברות שערי צדק נמסר: "ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא לפני כשעה פצוע הפיגוע בחברון. הפצוע במצב בינוני ויציב. לאחר הערכה ראשונית ובדיקות דימות הועבר לחדר ניתוח".

זירת האירוע | צילום: דוברות מד"א

מד"א: כוחות הרפואה העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 50 במצב קשה

ממד"א נמסר: "בשעה 06:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על גבר שנדקר בכביש 60 סמוך לבית ענון לכיוון קרית ארבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק, גבר כבן 50 במצב קשה, בהכרה, עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון".

חובש רפואת חרום במד"א אלי גרטנר והפאראמדיקים של מד"א יאירה ונגוש ונתנאל יאמין סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו רכב ישראלי ובסמוך גבר כבן 50 בהכרה, הוא סבל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון, ושתי נערות שנסעו איתו ברכב, היו ללא פציעות, הענקנו לגבר טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה ובמצב קשה".

" type="video/youtube" />