כמה שעות אחרי חיסול "רמטכ"ל" חיזבאללה, מנהיג הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, חוסל הלילה (ד') בטהרן, כך מאשרים בחמאס ובמשמרות המהפכה האיראניים. על פי האיראנים, הנייה חוסל לפי הדיווחים בסביבות השעה 02:00 בלילה לפי שעון טהרן, בפיצוץ עז בבית בו שכן באיראן וכתוצאה מהפיצוץ נהרגו מנהיג חמאס ושומר ראשו האיראני.

פרטים על החיסול

הנייה שהה באיראן ולקח חלק בהשבעתו של נשיא איראן הנכנס מסעוד פזשכיאן. לפי שעה, ישראל שותקת. מקור איראני מסר לערוץ אל מיאדין הלבנוני כי החיסול בוצע באמצעות טיל ששוגר מחוץ לשטח איראן ולא מתוך המדינה.

מקורות יודעי דבר בחמאס מסרו לעיתון אל-ערבי אלג׳דיד: הנייה ומשלחת המלווים שלו שהו בבית הארחה של משמרות המהפכה בטהרן בעת החיסול. כמו כן, מזכ"ל הג׳'האד האסלאמי זיאד נחאלה שהה באותה עת באותו המבנה, בקומה אחרת.

הנייה, חוסל בטהרן, צילום: Anas-Mohammed,Shutterstock

בחמאס מאשרים: הנייה חוסל בטהרן

בחמאס כאמור, אישרו את דבר חיסולו ובהודעה מטעם ארגון הטרור נכתב: "תנועת ההתנגדות האסלאמית חמאס מתאבלת על המנהיג אסמאעיל הנייה, שמת כתוצאה מפשיטה ציונית בוגדנית על מקום מגוריו בטהראן, לאחר שהשתתף בטקס השבעתו של הנשיא האיראני החדש". גורם איראני אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי "הגופים הביטחוניים" ברפובליקה האיסלאמית יחליטו על "אסטרטגיית התגובה שלנו" לחיסול מנהיג חמאס איסמעיל הנייה בטהרן.

פואד שכר - רמטכ"ל חיזבאללה חוסל בתקיפה בלבנון

כזכור, אמש (ג') צה"ל חיסל בלבנון את רמטכ"ל חיזבאללה - פואד שכר, המזוהה כחאג' מוחסיין. התקיפה ארעה בלב העיר ביירות. הרמטכ"ל, היה אחראי על פרויקט הטילים המדויקים של חיזבאללה ואיראן. חיסולו הגיע לאחר שבשבת האחרונה נרצחו 12 נערים ונערות במג'דל שמס ובנוסף אתמול נרצח גבר בן 30 בקיבוץ הגושרים בגליל העליון.

" type="video/youtube" />