אסון נוסף בצפון: ניר פופקו, בן 28, נהרג בקיבוץ הגושרים לאחר שנפצע אנוש מטיל שנפל בחצר בית במטח לגליל. שוטרים וחבלני המשטרה של המחוז הצפוני מבודדים כעת את זירת הנפילה וסורקים אחר שרידים נוספים, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור. חיזבאללה לקח אחריות על האירוע. דקות ספורות לאחר שנקבע מותו, נשמעו אזעקות ברחבי הגליל העליון, וכטב"מ נפל בבית הלל.

" type="video/youtube" />

כוחות ההצלה במקום: "אירוע קשה מאוד"

רשף נוריאל חובש איחוד הצלה מסר: "ביצעתי פעולות החייאה יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ על גבר כבן 30 שלדברי עוברי אורח נפגע מרסיס רקטה במרחב הגושרים. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה הממושכים נקבע מותו".

צוותי מד"א שהיו במקום סיפרו: "מיד לאחר האזעקות קיבלנו דיווח על פצוע ויצאנו למקום. מדובר באירוע קשה מאוד הגענו לזירה וראינו על השביל גבר כבן 30 עם פצעי רסיסים בפלג גופו העליון. הוא היה מחוסר הכרה ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

השריפות בצפון, ארכיון. צילום: רשות הטבע והגנים

"לא זוכר שהיה פה משהו קרוב לזה"

צה"ל מגיב כעת בירי ארטילרי עם פגזים כבדים לעבר מקורות הירי. דרור, תושב בית הלל התראיין לחדשות 12 לאחר הפגיעה הישירה: "הבטיחו הרים וגבעות אחרי האסון הנורא במג'דל שמס וכרגע אנחנו ממשיכים לחטוף. המצב נוראי לא זוכר שהיה פה משהו קרוב לזה".

זירת נפילת הרקטה במג'דל שאמס | , צילום: Michael Giladi,Flash90

ארגון "לובי 1701" המייצג את תושבי הצפון מסר ברשתות החברתיות לאחר מותו של האזרח: "תגובה להמשך הטבח באנשי הצפון ואזלת היד של הממשלה: ממשלת ישראל מפקירה את דם תושבי הצפון!בקבינט עוד מתלבטים איך להגיב לטבח במג'דל שמס,בחיזבאללה ממשיכים להפגיז:עוד יום, עוד אזרח ישראלי הרוג. עוד משפחה נהרסה. חייבים להחזיר את ההרתעה! דם אזרחי הצפון אינו הפקר! ממשלת ישראל להתעורר ומהר!"

" type="video/youtube" />