הלחימה בגבול הצפון נמשכת: על רגע הציפייה לתקיפה משמעותית ישראלית בלבנון בקרוב, מטוסי קרב של חיל האוויר בשיתוף אוגדה 210 תקפו היום (ב') תשתית של ארגון הטרור חיזבאללה בכפר חמאם שבדרום לבנון, ממנה בוצעו שיגורים למרחב הר דב. כמו כן, במהלך היממה האחרונה, צה"ל תקף וחיסל חוליית מחבלים של ארגון הטרור חיזבאללה שזוהתה פועלת במרחב מיס אל ג׳בל, לצד תקיפת תשתיות טרור נוספות במרחב דרום לבנון.

דיווח: פעיל חיזבאללה שניצל הינו קרוב משפחד של עימאד מורנייה

עוד דווח היום כי פעיל חיזבאללה ניצל מתקיפת חיל צה"ל בכפר רמאן שבדרום לבנון. הפעיל הינו קרוב משפחה של עימאד מורנייה, מפקד בכיר בארגון חיזבאללה שחוסל לפני 16 שנים בסוריה. מורנייה היה אחראי על פיגועים רצחניים רבים ברחבי העולם. כך פרסם ערוץ אל-חדת' הסעודי.

" type="video/youtube" />

כ-20 שיגורים חצו משטח לבנון ונפלו ליד צומת גומא

בנוסף, מוקדם יותר היום זוהו כ-20 שיגורים שחצו משטח לבנון ונפלו בשטח פתוח הסמוך לצומת גומא, אין נפגעים ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות. דקות ספורות לאחר זיהוי השיגורים, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במרחב חולא שבדרום לבנון והשמידו את המשגר ממנו בוצע הירי.

" type="video/youtube" />

כמו כן, מוקדם יותר היום, ספינת טילים של זרוע הים מסוג "סער 6" של שייטת 3 בשיתוף חיל האוויר, יירטה כלי טיס בלתי מאויש שעשה את דרכו משטח לבנון במרחב המים הכלכליים של ישראל. על פי דיווחים, כנראה שהכטב"מ היה בדרכו לאסדת הגז כריש.