ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (ב') למגרש הכדורגל במג'דל שמס שבו נרצחו 12 נערים ונערות מפגיעת רקטה בשבת האחרונה. נתניהו הגיע למקום יחד עם ראש השב"כ ומנהיג העדה הדרוזית, ושם סיפק הצהרה לציבור בזירת האסון: "מדינת ישראל לא תעבור ולא יכולה לעבור על כך לסדר היום. תגובתנו בוא תבוא, והיא תהיה קשה".

נתניהו: "הילדים הללו הם הילדים שלנו, הם הילדים של כולנו"

עוד אמר נתניהו: "הגענו כדי להביע את ההזדהות העמוקה והזעזוע העמוק ממעשה הזוועה שהתרחש כאן. זה אסון נורא. הלב נקרע מהאסון הכבד. אנחנו מחבקים את המשפחות שעוברות עכשיו סבל בל יתואר". ראש הממשלה המשיך ושיתף: "הילדים הללו הם הילדים שלנו, הם הילדים של כולנו. מדינת ישראל לא תעבור ולא יכולה לעבור על כך לסדר היום. תגובתנו בוא תבוא, והיא תהיה קשה".

הנרצחים במג'דל שמס | צילום: שימוש לפי סעיף 27 א'

"יש לנו ברית חיים, אבל לצערנו זו גם ברית של רגעי שכול ויגון"

ראש הממשלה הוסיף ופנה אל העדה הדרוזית: "אני אומר לכם: אחים אנחנו. יש לנו ברית חיים, אבל לצערנו זו גם ברית של רגעי שכול ויגון. אנחנו מחבקים אתכם". לאחר ההצהרה לציבור במקום האירוע, נפגשו ראש הממשלה וראש השב"כ עם נציגי המשפחות השכולות ושמעו מהם על האובדן הכבד.

12 ילדים ונערים נרצחו במג'דל שמס

כזכור, בשבת האחרונה שוגרה רקטה לעבר מג'דל שאמס שברמת הגולן, והתפוצצה במגרש כדורגל. באירוע הקשה נהרגו 12 ילדים ונערים, ונפצעו רבים נוספים. ארגון הטרור חיזבאללה הכחיש בתחילה כי הוא זה שביצע את הירי, אך נמסר מדובר צה"ל כי מניתוח המערכות המבצעיות בצה"ל עולה כי השיגור למרכז מג׳דל שמס בוצע משטח הממוקם צפונית לכפר שבעא בדרום לבנון.

" type="video/youtube" />