שר הביטחון יואב גלנט הגיע הבוקר (ב') למג'דל שמס, שם קיים ניחום אבלים אצל משפחות הילדים שנרצחו מפגיעת הרקטה ביום שבת. גלנט התקבל על ידי דולאן אבו סאלח ראש המועצה המקומית מג׳דל שמס, ו-וואיל מוגרבי ראש המועצה המקומית עין קנייא. במהלך הניחום אמר לבני המשפחות: "עבורי, ילד יהודי שנרצח בעוטף עזה ב-7.10 או ילד דרוזי שנרצח ברמת הגולן, זה אותו דבר, זה ילדים שלנו, יש להם זכות לחיות פה".

"חיזבאללה ישלם מחיר על הדבר הזה - המעשים שלנו ידברו"

עוד הוסיף גלנט: "אנחנו מדברים כל השנים רק על שותפות גורל, אני רוצה שותפות חיים, שנוכל לפעול ביחד, לחנך ביחד, לשחק כדורגל כמו שהילדים שיחקו בקבוצה בקריית שמונה. הגעתי בשביל להגיד לכם שאנחנו ניצבים לידכם, איתכם, כמשפחות קודם כל, וכחלק מעם ישראל וכקהילה דרוזית גאה - הכל ביחד".

שר הביטחון הבטיח למשפחות: "אנחנו נעשה הכל על מנת להחזיר את הביטחון ולתת לחיים להמשיך כמו שצריך. חיזבאללה ישלם מחיר על הדבר הזה - המעשים שלנו ידברו. באתי בשביל לומר לכם שאנחנו, כולנו - מערכת הביטחון, הממשלה, מוסרים לכם תנחומים, בשמי ובשם כל מערכת הביטחון - החיילים והמפקדים שמתעסקים במשימות שלהם". גלנט חתם: "הצורך הוא לחיים משותפים ולא רק לגורל משותף, זה העניין, חיים טובים ומשותפים למען העתיד, למען אלה שחיים, מגיע להם, גם לכם, גם לנו, לכולם, כל מי שחי במדינה הזאת".

" type="video/youtube" />