לקראת חודש אוגוסט העומד בפתח, שירות הסטרימינג דיסני פלוס מרענן לכם את הקיץ ומעלה תכנים חדשים עם עונות המשך לסדרות האהובות כמו "רק רוצחים בבניין" ו"הרפתקאות ליידי באג", וגם סרט חדש מהעולם של "כוכב הקופים".

1. כוכב הקופים: ממלכה חדשה - סרט

הבמאי ווס בול מפיח חיים חדשים בסדרת הסרטים העולמית הכבירה עם מפגן של אקשן והרפתקאות מבית אולפני המאה ה-20. כמה דורות לאחר שלטונו של סיזר, קופים חיים בהרמוניה כמין הדומיננטי - ובני האדם נאלצים לחיות בצללים. כאשר מנהיג קופים רודני חדש בונה את האימפריה שלו, קוף צעיר אחד יוצא למסע מסמר שיער שיגרום לו לפקפק בכל מה שידע בעבר ולקבל החלטות שיגדירו עתיד לקופים ולבני האדם כאחד.

הסרט יהיה זמין לצפייה החל מ-2 באוגוסט.

2. רק רוצחים בבניין, עונה 4

השלישייה החובבנית שלנו מתמודדת עם אירועי הסיום המזעזעים של העונה השלישית, סביב סאז פאטקי, הפעלולנית והחברה של צ'ארלס. תהייה לגבי מי היה היעד האמיתי, צ'ארלס או סאז, מובילה אותם לחקירה שתיקח אותם עד ללוס אנג'לס, שם אולפן הוליוודי מתכנן סרט על הפודקאסט "רק רוצחים בבניין". כשצ'ארלס, אוליבר ומייבל ממהרים לחזור לניו יורק, הם נכנסים למסע אפילו יותר אפִּי - חוצים את החצר הפנימית של הבניין שלהם כדי לחקור את החיים המפותלים של דיירי המגדל המערבי בארקוניה.

פרקי העונה החדשה יהיו זמינים לצפייה החל מ-27 באוגוסט עם פרק חדש בכל שבוע.

3. חוקרי האוקיינוסים

" type="video/youtube" />

הסדרה "חוקרי האוקיינוסים", מאת הבמאי ג'יימס קמרון, לוקחת את הצופים למסע על סיפון ה-OceanXplorer, כלי השיט המחקרי המתקדם ביותר שנבנה אי פעם. הסדרה חוקרת את המעמקים הרחוקים ביותר של האוקיינוסים בעזרת טכנולוגיה מתקדמת. חמוש בטכנולוגיה מתקדמת, צוות שנבחר ביד של חוקרים ומדענים חסרי פחד יוצא למסע עולמי כדי לפתור כמה מהתעלומות הגדולות ביותר של האוקיינוס ​​דרך חייהם של בעלי החיים והמערכות האקולוגיות שלהם.

כל פרקי הסדרה מבית היוצר של נאשיונל ג'יאוגרפיק יהיו זמינים לצפייה החל מ-19 באוגוסט.

4. הפכים סולאריים, עונה 5

ארבעה חברי צוות חייזרים בורחים מכוכב הלכת שלהם שהתפוצץ ומתרסקים לתוך בית פנוי בשכונת פרברים בארצות הברית. משימתם היא להגן על פופה – מחשב-על בעל יכולת חישה שיתפתח יום אחד לצורתו האמיתית, יאכל אותם וישנה את תנאי הסביבה בכדור הארץ.

כל פרקי הסדרה יהיו זמינים לצפייה החל מ-12 באוגוסט.

5. המופלאה: הרפתקאות ליידי באג, עונה 5

ליידי באג איבדה את תיבת המופלאים ואת הקוואמים. נותר לה רק המופלא שלה, ולחתול שחור את שלו. עש אפלולי, שכעת קורא לעצמו מונרך, מעולם לא היה כה קרוב לניצחון. כעת הוא יכול להעניק כוחות מופלאים לאנשיו שהשתלטה עליהם אקומה כדי ליצור נבלי-על עם כוחות אדירים. אך בזכות עבודת צוות, הגיבורים שלנו יוכיחו שהם מאוחדים וקרובים יותר מתמיד. המבחן החדש הזה ישפיע באופן עמוק על היחסים ביניהם ועל חייהם האישיים. שום דבר לא יחזור להיות אותו דבר.

כל פרקי הסדרה יהיו זמינים לצפייה החל מ-7 באוגוסט.

6. פרויקט טיירנט - סדרה חדשה

ארה"ב חושפת פרויקט סודי בקוריאה ודורשת את הפסקתו, אבל תקרית שילוח מתרחשת כאשר אנשי שירות הביון הקוריאני מנסים למסור את הדגימה. פול, סוכן אמריקאי, מפעיל לחצים כבדים על שירות הביון הקוריאני ומתעמת עם ראש הפרויקט, המנהל צ'ו. בינתיים, ג'א-גיונג, דמות מפתח בפרשה, ולים סאנג, איש שירות הביון לשעבר, מתחילים לרדוף אחר מו-יונג, הכפוף לצ'ו. כולם נפגשים בסוף ומצפה להם הפתעה כשהם נאבקים על השגת הדגימה האחרונה.

כל פרקי הסדרה יהיו זמינים לצפייה החל מ-14 באוגוסט.